آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پروژه های شهرداری قرچک با اعتبار ۷۰ میلیار ریال افتتاح شد+تصاویر

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، طبق قول هایی که محسن خرمی شریف شهردار قرچک داده بود، پس یک از سال و با حضور محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران ۳ پروژه با عنوان ساختمان منطقه دو شهرداری ‌‌و سرای محله ولیعصر(عج) و ۱۵ خرداد افتتاح و ۴ پروژه با عنوان پارک بحران، سرای محله شهدای مدافع حرم، خبرنگار و صالح آباد دیگر کلنگ زنی شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مدیریت شهری در جع خبرنگاران اظهار داشت: سعی ما در مجموعه شهرداری بر این بوده تا حقوق شهروندی در بعد اجتماعی و سایر ابعاد تحت حوزه  شهرداری را در حد توان که وظیفه ما بوده به انجام برسانیم.

وی افزود به لحاظ وسعت خدمات و تنوع کاری مدیریت شهری، قطعاً یاری و مساعدت شهروندان به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شهرداری، باعث ایجاد انگیزه بیشتر و مضاعف شدن تلاش ها برای خدمتگزاری خواهد بود.

شهردار قرچک اظهار داشت: مردم قرچک مستحق داشتن بهترین خدمات هستند و طبق قول هایی که به مردم قرچک داده بودیم پس یک از سال امروز کلنگ‌زنی این سرای محله‌ها با حضور معاون استاندار تهران افتتاح شد.

وی گفت: بنده بارها اعلام کردم مباحث فرهنگی از اولویت فعالیت‌ها بوده و به این امر اعتقاد قلبی دارم که در هر شهری فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد یا زیرساخت‌های فرهنگی مهیا باشد معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

خرمی شریف تصریح کرد: امروز دو سرای محله نیز در مناطق کم برخوردار کلنگ‌زنی شد و به امید خدا تا در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قرچک تاکید کرد: یکی از ابتکارهای که به خرج دادیم کلنگ‌زنی سرای محله خبرنگار در کنار پارک خبرنگار است که این سرای محله تنها پروژه‌ای است که بنام خبرنگاران در استان تهران نامگذاری شده و در جشن چهل سالگی انقلاب کلنگ‌زنی شد.

وی گفت: سرای محله پارک‌ ولیعصر(عج) بااعتباری بالغ‌بر ۱ میلیارد تومان به مساحت ۲۲۰ مترمربع در ۲ طبقه در بهمن ماه سال گذشته کلنگ زنی شده بود که امروز به بهره برداری رسید و پروژه دوم سرای محله پارک‌ شهدای ۱۵ خرداد است که بااعتباری بالغ‌بر ۱ میلیارد تومان به مساحت ۲۲۰ مترمربع در ۲ طبقه ساخته شده و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: ساختمان شهرداری منطقه ۲ به مساحت ۵۰۰ متر مربع در یک طبقه در مدت زمان اجرای ۸ ماه و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان نیز از پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در ادامه سرای محله خیابان محمدآباد با نام شهدای مدافع حرم و سرای محله خبرنگار در منطقه باقرآباد با اعتباری بالغ‌بر ۱ میلیارد تومان و به مساحت ۲۲۰ مترمربع در ۲ طبقه، همچنین پارک بحران شهرستان با مساحت ۵ هکتار و بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

گفتنی است، با حضور امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار تهران،  خطیبی سرپرست فرمانداری، خرمی شریف شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان پروژه های عمرانی شهرداری قرچک افتتاح و کلنگ زنی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.