آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلی حضور مردم باقرشهر و کهریزک در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

 به گزارش راگانیوز مردم ولایی و همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر انزجار خود را از استکبار و ایادی آن‌ها به رخ جهانیان کشیدند.

همزمان با سراسر کشور زن و مرد، پیر و جوان، باقرشهر و کهریزک همگام با مردم شهیدپرور میهن اسلامی در راهپیمایی سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در طول مسیر با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر منافق» انزجار خود را از استکبار و ایادی آن‌ها نشان دادند.

از نکات برجسته راهپیمایی امسال 22 بهمن در تمام نقاط شهرستان ری، حضور پرشور مردم بود.

حضور پرشور تمام مسئولان باقرشهر و کهریزک در این راهپیمایی، همگام با مردم بار دیگر همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان را در این استان شهیدپرور و ولایی به همگان نشان داد.

امروز پس از گذشت 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، فریاد قدرتمندانه مردم ایران اسلامی در اقصی‌نقاط جهان شنیده می‌شود و به فرموده مقام معظم رهبری «این انعکاس مظلومانه اما قدرتمندانه مردم ایران اسلامی است که به گوش می‌رسد.»

در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهیدپرور، ولایی و همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک با شور و شوق فراوان در راهپیمایی 22 بهمن در این منطقه شرکت و مشت‌های گره‌کرده خود را نثار آمریکا و استکبار جهانی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.