آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجمع عفاف و حجاب در باقرشهر برگزار شد

همزمان با گرامیداشت ایام هفته عفاف و حجاب، تجمع عفاف و حجاب بانوان روزه‌دار باقرشهری به صورت خودجوش در این شهر برگزار شد.
 با توجه به رواج تقریبی بدحجابی در جامعه و به وجود آمدن معضلات دینی که پیرامون این مسئله دامن‌گیر جامعه خواهد شد همواره زنان و دختران ایرانی در تکاپوی مبارزه با این پدیده غیرملموس برآمده‌اند به همین مناسبت و به تاسی از این حرکت فرهنگی اسلامی صبح امروز و همزمان با گرامیداشت ایام عفاف و حجاب مراسم تجمع عفاف و حجاب با حضور خودجوش خواهران محجبه روزه‌دار در باقرشهر برگزار شد.

بانوان محجبه باقرشهری در این مراسم بزرگ روز ملی عفاف و حجاب بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند.

در این اجتماع جمع کثیری از بانوان باقرشهریی با سردادن شعارهایی چون «اطاعت از خدا و خشنودی پیامبر با انتخاب چادر یعنی حجاب برتر، پیروی از فاطمه توجه عفاف است، حفظ شعار دینی رعایت حجاب است» حمایت‌های خود را از ارزش های دینی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای، «یا فاطمه شعار ما، حجاب افتخار ما» و «چادر حجاب برتر است لبیک به امر رهبر است» مظاهر مختلف بدحجابی و بی‌حجابی را محکوم کردند.

بانوان شرکت‌کننده در این مراسم خواستار برخورد با عوامل بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه و بخصوص دانشگاه‌ها شدند و از مسئولان خواستند تا این فریضه واجب الهی را در جامعه به صورت گسترده نهادینه کنند.

ضرورت تبلیغ حجاب در جامعه کنونی

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی، امام جمعه باقرشهر در این مراسم اظهار داشت: زنان مومن در جامعه اسلامی باید از آیات قرآن و احکام اسلام دفاع و حمایت و حفظ کنند.

وی بیان کرد: حجاب برتر، همین حجاب چادر است و مورد تأکید مراجع عظام، رهبر فقید انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: متاسفانه حجاب اسلامی، همانند سایر احکام دینی ما، مورد تهاجم سنگین استکبار جهانی قرار گرفته است.

امام جمعه باقرشهر یکی از راه‌های حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبلغ احکام قرآن است را حجاب و تبلیغ حجاب دانست و افزود: اکنون بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‌ای تهاجم سنگینی را علیه حجاب آغاز کرده‌اند که پشت همه این شبکه‌ها، صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد که بمباران تبلیغاتی و تهاجم سنگین فرهنگی آنها بر سر مردم ایران است.

خواهران بسیجی و محجبه باقرشهری در این تجمع که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با پدیده بدحجابی در جامعه برگزار شد، با وجود روزه‌داری و گرمای شدید در میدان شهید فاتحی (مقابل مصلی) تجمع کردند.

در این تجمع، خواهران بسیجی با شعارهایی از جمله «ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است، ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است» خواستار مقابله با بدحجابی برخی از زنان به عنوان هنجار‌شکنان جامعه اسلامی شدند.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم فاطمه قیاسی، سرپرست روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با قرائت قطعنامه بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و حاضران نیز با تکبیرهای خود حمایت و تأیید بندهای قطعنامه را اعلام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.