آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجمع مردمی «مدافعان حریم خانواده» در باقرشهر برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ، دبیر ستاد مردمی عفاف و حجاب در باقرشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن روز ملی عفاف و حجاب و همگام با سراسر کشور، تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده فردا دوشنبه ۲۱ تیرماه در باقرشهر هم برگزار خواهد شد.

۳۴۲۲

خانم علیمردانی اظهار داشت، ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب و از ۱۹ تا ۲۵ تیر به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی افزود: به همین مناسبت در باقرشهر هم مانند سایر نقاط کشور برنامه تجمع ملي و مردمي مدافعان حريم خانواده فردا دوشنبه ۲۱ تیرماه در جلوی مصلی بزرگ شهر راس ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه بخش کهریزک به همراه قرائت بیانیه برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این برنامه به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، مقابله با هجمه های دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه اجرا مي‌شود.

 علیمردانی در پایان ضمن دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور در این مراسم، گفت: لازم می دانم از سپاه ناحیه روح الله(ره)، شهرداری باقرشهر، بخشداری کهریزک، حوزه بسیج ۴۵۲ شهدای گمنام باقرشهر و تمامی ادارات و ارگان هایی که همکاری های لازم را با این ستاد مردمی داشتند، تشکر و قدردانی نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.