آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تحقق منویات مقام معظم رهبری با الگوگیری جوانان از حضرت علی اکبر(ع)

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرری گفت: امروز جوانان با تکیه و توکل برخداوند و پیروی از دستورات اسلامی و الگو گیری از حضرت علی اکبر(ع) تلاش کنند به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی در همه ابعاد فردی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: حضرت علی اکبر (ع) در سفربه کربلا که به همراه پدربزرگوارشان امام حسین بودند وقتی به او اظهار می شود که این کاروان به سوی مرگ می رود خطاب به امام حسین (ع) می فرمایند: وقتی ما بر حق هسیتم از مرگ در راه حق و حقیقت باکی نداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر ری عنوان کرد: حضرت علی اکبر (ع) بصیرت سیاسی و دینی خود را در پیروی از ولایت، امامت، حق و حقیت در روز عاشورا با فداکاری و ایثار جان خود به نمایش گذاشت.

وی گفت: حضرت علی اکبر(ع) در کربلا و روز عاشورا با وجود تحمل مصائب سخت و طاقت فرسا فقط به پیروی از حق و حقیقت فکر می کرد که لازم است امروز جوانان ما با الگو گیری از این شخصیت بزرگ مشکلات و سختیها را تحمل کرده و ایمان خود به خدا را روز به روز قوی‌تر کنند.

حجت الاسلام صادقی‌کیا بیان کرد: ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر (ع) در همه زمینه‌ها به میزانی شایسته بود که حتی دشمن خبیثی مانند معاویه نیز او را سزاوار حکومت بر مسلمانان می‌دید.

وی درباره جوان و دوران جوانی اظهار کرد: دوران جوانی نعمت و سرمایه‌ای عظیم است که اگر جوانان تلاش کرده و از آن به نحو احسن استفاده کنند می توانند به پیشرفت‌های بزرگی در زمینه های مادی و معنوی دست پیدا کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر ری افزود: لازم است مسئولان کشوربه رفع مشکلات و نیازهای مادی و معنوی جوانان توجه بیشتری داشته و با برنامه ریزی های دقیق و درست  از استعداد و توانمندی های جوانان در ایجاد رفاه و آسایش حال و آینده جامعه استفاده بهینه کنند.

وی بیان کرد: امروز غربی‌ها با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه کشورهای اسلامی تلاش می‌کنند تا استقلال فکری و فرهنگی جوانان مومن را از آنها گرفته تا بتوانند در این کشورها نفوذ کرده و منابع و دارائی‌های آنها را به راحتی به غارت ببرند.در این باره به جوانان مومن و انقلابی کشورمان توصیه می‌کنیم در راستای حفظ ایمان و اراده قوی خود تلاش کنند و خود را از محیط های آلوده و فاسد دور نگه دارند.

حجت الاسلام صادقی کیا خاطرنشان کرد: امروز جوانان با تکیه و توکل برخداوند و پیروی از دستورات اسلامی و الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) تلاش کنند به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی در همه ابعاد فردی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامه عمل بپوشانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.