آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ترویج فرهنگ اقامه نماز ارتباط مستقیم با رفاه و اقتصاد پایدار دارد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در جلسه شورای اقامه نماز که با حضور امام جمعه شهرستان، امام جمعه باقرشهر، معاون سیاسی و انتظامی شهرستان و مسوولین ادارات مربوطه در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اگر باورهای اعتقادی و دینی در جامعه قوی تر شود چالش ها و معضلات اجتماعی کمرنگ خواهد شد.

جمالی پور با بیان اینکه هرچه در جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز تلاش و هزینه کنیم نتیجه اش برای کشور بسیار ارزشمند خواهد بود، افزود: در هر زمینه و کاری که خداباوری در آن نقش داشته باشد درصد موفقیت بیشتری نصیب خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید در مدارس اقدامات لازم در جهت آموزش و ترویج این فریضه الهی انجام شود، افزود: یکی از دغدغه هایی که به عنوان یک فرصت در حفظ و صیانت از جامعه باید به آن توجه کرد موضوع اقامه نماز و آموزش احکام به خصوص در نوجوانان و جوانان است.

جمالی پور افزود: در این راستا در مدارس شهرستان ری اقدامات موثری صورت پذیرفته و اعتبارات لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان ری نماز را مایه آرامش خاطر دانست و در ادامه بیان داشت: امامان جماعت می توانند نقش بسیار مهم و موثری در تجمع و هدایت جوانان در مساجد به مانند اوایل انقلاب ایفاء کنند.

وی در پایان گفت: در نظر داریم در سطح بخشها و ادارات شهرستان از کسانی که نقش به سزایی در گسترش و ترویج فرهنگ نماز دارند تجلیل و تقدیر به عمل آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.