آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در باقرشهر/گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز ، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علیرضا رحیمی از شهدای مدافع حرم با حضور پرشور مردم ولایتمدار باقرشهر ظهر امروز برگزار و پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در قطعه ۵۰ شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

DSC_1088

در این مراسم که از ساعت ۱۰/۳۰ آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت ؛ شهردار باقرشهر ،فرمانده کلانتری باقرشهر،جانشین فرماندهی حوزه بسیج ۴۵۱ باقرشهر، مسئول هیئت رزمندگان اسلام، اعضای شورای اسلامی، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز در کنار سایر مردم ولایتمدار باقرشهر حضور داشتند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور باقرشهر پیکر مطهر این شهید والامقام را با شعارهای «لیبک یا حسین»  و «لیبک یا زینب» و همچنین اشعار « کجائید ای شهیدان خدایی ، بلاجویان دشت کربلایی » از مقابل مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) تا ابتدای خیابان ۳۰ متری امام خمینی(ره) تشییع کردند.

همچنین پیکر مطهر این شهید ، پس از تشییع در خیابان اصلی شهر ، جهت خاکسپاری به قطعه ۵۰ شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) منتقل و به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ شهید علیرضا رحیمی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) بود که آذر ماه سال گذشته بر اثر «اصابت پرتابه جنگی به سر» توسط گروهک تروریستی داعش در نزدیکی شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

گزارش تصویری:

DSC_1008

DSC_1014

DSC_1054

DSC_1021

DSC_1078

DSC_1096

DSC_1101

انتهای پیام/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.