آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تصمیمات جدید در مورد نحوه بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر

به گزارش راگانیوز همزمان با بازدید میدانی ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کارگاه پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر)، نشستی با حضور دست اندرکاران اجرایی پروژه و نماینده پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد تا ضمن بررسی آخرین وضعیت موجود، اقدامات لازم در جهت تسریع عملیات اجرایی پروژه انجام شود.
بر این اساس مقرر شد به منظور ساماندهی حداکثری ترافیک معابر مرتبط با آرامگاه بهشت زهرا(س) به ویژه در روزهای پایانی سال جاری، علاوه بر پل روگذر تقاطع سه راه باقر شهر که تامین کننده گردش ترافیکی جنوب به غرب است، پل شمال به جنوب تقاطع نیز تکمیل و راه اندازی شود؛ به این منظور تیرهای فلزی عرشه پل شمال به جنوب در حال ساخت در کارگاه مربوطه است و طبق برنامه، اوایل اسفندماه امسال به کارگاه پروژه منتقل خواهد شد.
براساس آخرین گزارش ها، پیشرفت عملیات اجرایی پل روگذر تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم به مرز ۹۵ درصد رسیده است؛ عرشه و شیبراهه های این پل جهتی زیر روکش آسفالت رفته است و متعاقب خط کشی مسیر و نصب درزهای انبساط، آماده بهره برداری خواهد شد. پیش بینی می شود پل جنوب به غرب تقاطع غیرهمسطح سه راه باقر شهر به همراه پل شمال به جنوب تقاطع، نیمه اسفندماه امسال آماده بهره برداری شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.