آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تعیین 8 جایگاه اسکان مسافران نوروزی در جنوب تهران

راگانیوز: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای اسکان مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ایام نوروز 92 خبر داد.

تعیین 8 جایگاه اسکان مسافران نوروزی در جنوب تهران

اصغر عطایی  از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای اسکان مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ایام نوروز 92 خبر داد و گفت: بوستان بزرگ جانبازان با مساحت 7 هکتار و هفت مدرسه این منطقه، برای اسکان مسافران نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) آماده‌سازی و تجهیز شده است. 

قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه بوستان جانبازان واقع در کوی سیزده آبان از جمله محل‌های اسکان اضطراری در شرایط بحرانی است، خاطرنشان کرد: این بوستان دارای یک صد سکو، ایستگاه آتش نشانی، امکانات ورزشی، سرویس‌های بهداشتی ثابت و پرتابلی، زمین های بازی بزرگسالان و کودکان، پارکینگ و فضای سبز مناسبی است که به عنوان بهترین گزینه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

عطایی به اهمیت راهنمایی مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: به‌منظور رفع سردرگمی مسافران نوروزی شش جایگاه اطلاع رسانی با همکاری اعضاء خانه شهریاران جوان در میادین اصلی و مبادی ورودی شهرری مستقر می‌شوند که نسبت به توزیع بروشور، نقشه‌های اماکن تاریخی ـ مذهبی و راهنمایی مسافران در ایام نوروز اقدام خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.