آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تفاهم نامه همکاری مشترک آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با اصحاب رسانه امضا شد

به گزارش راگانیوز ؛ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) عصر دوشنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه افزود: از آنجا که امامزاده والامقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) یکی از فقهای بزرگ و محدثین بزرگ اسلام ناب محمدی است، نشرمعارف مربوط به این شخصیت والامقام و تولید محتوای مناسب و نیز نشر تولیدات رسانه ای در راستای سیره آن بزرگوار در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و انتشار اخبار و گزارش های خبری و تصویری از آستان ملک پاسبان آن حضرت موضوع اصلی این تفاهمنامه است.
عباس سلیمی عنوان کرد: تولید محتوای معارفی مطابق با تمدن نوین اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) با کلیه اشکال محتوایی از جمله تصویر، صوت و توزیع هدفمند محتوا از طریق کلیه ابزارهای رسانه ای اعم از الکترونیک، مکتوب، ویدئویی و تلاش در جهت توزیع حداکثری با کلیه ابزارهای موجود شامل فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، پیامک و سایر ابزارهای لازم از بندهای این تفاهم نامه محسوب می شود.
وی برنامه های فرهنگی هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) نیز اشاره کرد و افزود: محوریت این برنامه ها مقابله با تهاجم فرهنگی است و جوانان با آشنایی زندگی و سیره ائمه اطهار(ع) و الگو قرار دادن این افراد می توانند تا حدود زیادی خود را در مقابل تهاجم های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیمه کنند.
عباس سلیمی با اشاره به اینکه 72 عنوان برنامه در طول هفته میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد، عنوان کرد: هدف اصلی برنامه های این هفته در هر روز شناساندن یکی از فرزندان حضرت محمد(ص) به نسل جوان است.
وی نقش رسانه های و اصحاب آنها را در رساندن پیام اهل بیت(ع) به گوش جوانان بسیار مهم دانست و افزود: رسانه ها با پوشش مناسب برنامه های مناسبتی می توانند نقش برجسته ای در معرفی این بندگان خاص خداوند به مردم داشته باشند و از این راه به نوعی با جنگ نرم دشمنان مقابله کنند.

 

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.