آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سردار غیب پرور: مردم داری اولین گام برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش راگانیوز ؛  سردار غیب پرور روز سه شنبه درمراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در شهرری اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحفه ای نادر است که خداوند نه تنها برای مردم ایران بلکه برای تمامی آزادگان جهان ارزانی کرده است.

وی تصریح کرد: برای به ثمر رسیدن این انقلاب خون های پاکی ارزانی شده است و رشادت های زیادی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه رمق انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است، گفت: نام این سپاه مزین به سیدالشهدا است و مفتخیرم که در سایه این نام مبارک مشغول خدمت هستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: امام خمینی(ره) رهرو حسین بن علی(ع) بود و بواسطه این امام بزرگوار انقلاب اسلامی سامان گرفت و راه را برای مردم ما مشخص و هموار کرد.
وی خاطرنشان کرد: این انقلاب آرزوی حسین بن علی(ع) بود و تحقق آمال تمام اولیای خداوند است که بدست امام راحل به سرانجام رسید.
وی در ادامه با بیان اینکه راه حفاطت از انقلاب بسیار سخت و مشکل شده است، افزود: شرایط نگهداری انقلاب پیچیده تر از گذشته شده است و هم اکنون وظیفه ما در مقابل ایثارگران، شهدا و لطف خداوند، ایستادگی در راه پیروی از انقلاب است.
وی عنوان کرد: هم اکنون تنوع آسیب های اجتماعی و برخوردهای نابخردانه دشمنان، دفاع از انقلاب را بسیار سخت کرده است و نیاز است تا مجاهدت های زیادی را در حفظ این آرمان ها انجام شود.
سردار غیب پرور خاطرنشان کرد: زمانی که به این باور برسیم که این مسئولیت ها امانتی است که در دست ما قرار دارد آنوقت است که به خوبی از آرمان های انقلاب حفاظت کنیم.
وی با بیان اینکه مردم بعنوان نگهدارنده این انقلاب وظیفه ای سنگین را برعهده دارند، اظهار کرد: خداوند بعد از امام خمینی(ره) سکان این انقلاب را بدست امام خامنه ای سپرد و ایشان ولی نعمت انقلاب هستند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در تمامی جنایت های جهان نقش دارد، افزود: هنوز یادمان نرفته است که این کشور در جنگ تحمیلی چه جنایاتی را بر علیه ملت مظلوم ما انجام داد و هم اکنون این جنایت ها در مرزهای کشور ما به خوبی مشهود است و بسیاری از تولیدات مواد مخدر در کشور افغانستان را ساماندهی می کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان اضافه کرد: جنایاتی که در عراق، یمن، سوریه و فلسیطین در حال انجام است بواسطه این کشور انجام می شود.
وی تصریح کرد: دشمنان تا مادامی که جامعه ما را از ارزش های اسلامی جدا نکنند آرام نخواهند گرفت، این دشمنان روزی آرام خواهند گرفت که جامعه ما را از اسلام و داده های اسلامی خالی کنند.
وی اظهار کرد: شهادت مردم مظلوم فلسطین تنها نشانه ای از ظلم آمریکا است و با همراهی رژیم اشغالگر قدس و انگلیس به طور دائم در حال توطئه و خیانت هستند.
وی به پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل تکفیری ها نیز اشاره کرد و افزود: ریشه کنی داعش از صحنه روزگار نوعی معجزه و لطف خداوند بوده است و این لطف کماکان ساری و جاری است.
وی اظهار کرد: ملتی که لباس مجاهدت را بپوشد خداوند هم آن ملت را مورد لطف خود قرار می دهد.
فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهدا نیز در ادامه این مراسم گفت: در ابتدای تشکیل این سپاه در شهرری زیرساخت های لازم فراهم نبود و جذب و ساماندهی نیروها به خوبی انجام گرفت و امروزه شاهد شرایط خوبی در این سپاه هستیم وهویت های لازم در این سپاه تشکیل شده است.
سردار علی نصیری به زیر ساخت های بسیج در سپاه حضرت سید الشهد اشاره کرد و اظهار کرد: بیش از 80 حوزه بسیج در این سپاه تشکیل شده است و بیش از 100 سوله صالحین در این منطقه به زیر ساخت های بسیج اضافه شده است.
وی عنوان کرد: نیاز استان در این است که این مجموعه تلاش خود را بیش از گذشته به پیش ببرد و در حوزه محرومیت زدایی تلاش جمعی بیشتری را انجام دهند و در راستای کاهش فقر فعالیت جهادی انجام دهند.
وی بیان کرد: ارتباط با مسئولان دولت و ائمه جماعات در راس امور این سپاه قرار گیرد و تنها در راستای ارزش های انسانی و ولایی فعالیت کنند.
به گزارش ایرنا، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان روز سه شنبه با حکم فرمانده کل سپاه به فرماندهی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران منصوب شد.
مراسم تودیع سردار علی نصیری فرمانده سابق سپاه سیدالشهدا(ع) و معارفه سردار سید محمدتقی شاهچراغی با حضور سردارپاسدارغلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران، فرماندهان نواحی سپاه شهرستان های استان تهران، فرماندهان نیروی انتظامی و غیور مردان سبز پوش سپاه و جمعی از بسیجیان و خانواده های شهدا در سپاه سیدالشهدا(ع) در شهرری برگزار شد.
سردار شاهچراغی از یادگاران جنگ تحمیلی و 80 ماه در دوران دفاع مقدس در نبرد علیه دشمن بعثی حضور داشته است و قبل از این فرمانددهی سپاه در استان های مازندران، گلستان، مرکزی و سمنان را بر عهده داشته اند و سردار علی نصیری نیز طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب شد.

 

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.