آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر از سالمندان فرهیخته شهرری

راگا نیوز-همزمان با هفته سالمند 317 ویژه‌برنامه با محوریت فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش راگا نیوز، حبیب‌اله غفوری  با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته سالمند در سراهای محله، مراکز فرهنگی و بوستان‌های سطح منطقه برگزار می‌شود، گفت: همزمان با هفته سالمند که از ششم مهر آغاز شده و تا دهم ادامه دارد، 317 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و بهداشتی برای سالمندان منطقه 20 اجرا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 جلب مشارکت سالمندان در فعالیت‌های اجتماعی و ارتقاء سلامت جسمی و روحی آنان را از مهمترین اهداف این اقدام برشمرد و افزود: به‌منظور افزایش آگاهی و تحرک سالمندان برنامه‌هایی نظیر کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌های روانشناسی، بهداشت و تغذیه، مسابقه‌های ورزشی و فرهنگی و تورهای گردشگری برای آنان پیش‌بینی شده است که با مشارکت مدیران محله در سطح 22 محله و افراد ساکن در روستاهای این منطقه در حال برگزاری است.

وی به ارائه خدمات پزشکی کانون‌های سلامت در طول هفته سالمند اشاره کرد و اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، تست قند خون و کنترل فشار خون همه روزه به‌صورت رایگان برای مراجعان سالمند انجام می‌شود که تاثیر بسزایی در شناسایی و پیشگیری بیماری‌های شایع در دوران سالمندی دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به برگزاری جشن بزرگ سالمندان که در آخرین روز از این هفته با حضور اعضای کانون سالمندان در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود، افزود: تقدیر از سالمندان فرهیخته، اهدای شاخه گل به سالمندان سطح شهر و بازدید از سرای سالمندان از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی در هفته سلامت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.