آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تلاش برای بازسازی شخصیت‌های آسیب‌دیده امری پسندیده است

تلاش برای بازسازی شخصیت‌های آسیب‌دیده امری پسندیده است

 به گزارش راگانیوز، محمد همتی بعد از ظهر امروز به همراه معاونان پیشگیری، مشارکت‌ها و کارشناسان بهزیستی شهرری با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و ایجاد زمینه اشتغال جهت زندانیان از مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در حسن‌آباد بازدید کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان ری از اقدامات صورت گرفته در راستای نقاط مثبت، توجه به جنبه‌های آموزشی، دینی و کرامت‌های انسانی، تلاش برای بازسازی شخصیت‌های آسیب‌دیده، استفاده از مددجویان تحصیل کرده جهت باسواد کردن زندانیان بی‌سواد، بهداشت مناسب و تکریم به زندانیان از مسئولان و مدیر ندامتگاه تقدیر و تشکر کرد.

اصغر فتحی مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: مددجویانی که در این ندامتگاه نگهداری می‌شوند سارقان غیرمسلح هستند.

وی با بیان این که یکی از راه‌های کاهش بزهکاری این افراد باید از طریق آموزش صورت بگیرد بنابراین در حال حاضر کلاس‌های آموزشی برای مددجویان در زمینه‌های عقیدتی، قرآن، احکام و ورزش دایر است که در کنار آن کلاس‌های فنی و حرفه‌ای نیز در رشته‌های خیاطی و کار با چوب راه‌اندازی شده که پس از آموزش در این مهارت‌ها توانسته‌ایم برای آن‌ها یک نوع شغل ایجاد کنیم که منبع درآمدی برای زندگی مددجویان باشد.

فتحی که مدیر بهزیستی شهرستان ری را در بازدید از قسمت‌های مختلف ندامتگاه همراهی میکرد، بازدید‌کنندگان را از نزدیک در جریان برنامه‌های اجرایی و نگهداری زندانیان قرار داد.

در پایان این جلسه مقرر شد کارشناسان حوزه پیشگیری در ارتباط با مهارت‌های زندگی به زندانیان آموزش‌های لازم را بدهند و با سازمان فنی و حرفه‌ای هماهنگ شوند تا از زندانیان در حال اشتغال، آزمونی جهت اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای گرفته شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.