آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تمهیدات سپاه ناحیه حضرت روح الله برای برگزاری بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش راگانیوز ، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله (ره) از برگزاری تمهیدات ویژه برای پذیرایی از 10 هزار زائر شرکت کننده در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد .

سرهنگ آرزومندی در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های این سپاه ترتیب داده شده بود گفت : سپاه حضرت روح الله با توجه به اینکه از نزدیک ترین ناحیه هااز لحاظ جغرافیایی به محل برگزاری این مراسم است مسئولیت های زیادی را در این خصوص بر عهده دارد و هر ساله با برنامه ریزی های مدون به بهترین شکل از زائران و عاشقان امام راحل پذیرایی می کند

وی گفت : با جلسات متعددی که برگزار شده کمیته های مختلفی در این ناحیه تشکیل شده که هر کدام وظیفه بخشی از امور برگزاری مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را برعهده دارند از جمله کمیته بهداشت و ….. که وظیفه خدمات رسانی به زائران را بر عهده دارند .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله (ره) گفت : یکی از اقدامات کمیته فرهنگی در این ایام آشنایی نسل جوان با سیره عملی امام خمینی است تا این رده سنی با شخصیت امام راحل آشنایی بیشتری پیدا کنند و هر ساله ما شاهد مشارکت بیش از پیش نوجوانان و جوانان در مراسم سالگرد امام راحل هستیم به همین منظور بروشورهایی تهیه و در بین زائران پخش می شود تا با ابعاد شخصیتی حضرت امام بیشتر آشنا شوند .

آرزومندی در پایان از زحمات همه ی دستگاه ها و ارگانها تشکر نمودو ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری پرشکوه این مراسم وحدت و ارزش های دینی خودمان را به رخ همه ی مستکبرین برسانیم

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.