آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تهیه کننده و بازیگراهل ری: آموزش وپرورش دو بال ورود به عرصه هنراست

تهیه کننده، مدیرتولید و بازیگر اهل شهرری گفت: آموزش و پرورش دو بال هنر است که اگر این دو بال در کنار یکدیگر قرار گیرد بی شک کمبودها و کاستی های این بخش برطرف خواهد شد.

ˈحسین الماسیˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: علاقمندان برای ورود به عرصه هنر سینما باید بدانند که در درجه اول استعداد لازم را برای انجام این کار داشته و در کنار آن آموزش های حرفه ای را نیز جدی گیرند.

وی با تاکید براینکه هنر تنها عرصه ای است که در آن سفارش و به اصطلاح پارتی بازی هیچ تاثیری در موفقیت افراد ندارد، اظهارداشت: هیچکس با سفارش هنرمند نمی شود.

الماسی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی فیلم های سینمایی مربوط به فیلمنامه است، افزود: متاسفانه در فیلم های سینمایی شفاف سازی وجود ندارد در حالی که فیلم سازان بیگانه در این بخش بهتر کار می کنند و موفق تر هستند.

این دانش آموخته رشته عکاسی افزود: نویسندگان داخلی هنگام نگارش روی محتوای نمایش کمتر کار می کنند و به همین دلیل بیشتر فیلمنامه های ما کیفیت مطلوبی ندارند و همین موضوع سبب شده که گیشه های سینما نسبت به سال های گذشته خالی شود.

وی با بیان اینکه در شهرری استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد، گفت: متاسفانه برخی از این استعدادها هیچگاه کشف نمی شوند در صورتیکه مسوولان می توانند با برنامه ریزی صحیح این استعدادها را پیدا کنند و از کودکی آنان را در زمینه هنرآموزی بویژه هنر هفتم پرورش دهند تا پشتوانه ای برای سینمای کشور باشند.

این بازیگرفیلم های سینمایی و تلویزیونی افزود: تنها مرکزی که در حوزه سینما در منطقه ری فعالیت دارد انجمن سینمای جوانان در فرهنگسرای ولا می باشد که این انجمن نیز بیشتر به آموزش دوره های فیلمسازی، عکاسی و غیره می پردازد و در مورد بازیگری فعالیت چندانی ندارد.

الماسی با تاکید بر اینکه یک هنرمند واقعی می تواند آینه ای برای محله اش باشد و در رفع مشکلات و گرفتاریهای محله خودش ایفای نقش کند، گفت: دوربین ابزار خوبی برای به تصویر کشیدن ضعف ها و کاستی ها والبته نقاط قوت یک منطقه است.

وی افزود: به عنوان یک هنرمند اهل ری تلاش می کنم از هر ابزاری برای این کار استفاده کنم و هم اکنون در حال انجام فیلمبرداری تعدای از آثار در شهرری و شهرهای اطراف هستیم تا بدین وسیله دین خود را تا حدی به منطقه ادا کرده باشیم .

حسین الماسی تهیه کننده و مدیرتولید و بازیگر ساکن محله شهادت که دانش آموخته رشته عکاسی است و از سال 1387 به عرصه سینما ورود پیدا کرده و تاکنون در فیلم ها وسریال های بسیاری به عنوان بازیگرو تهیه کننده نقش آفرینی کرده، آثار سینمایی و تلویزیونی همچون ˈاسرار نهانˈ، ˈسرنوشتˈ، ˈبوم رنگˈ، ˈخیابان یکطرفهˈ، ˈشمال و جنوب شهرˈ، ˈباز بارانˈ، ˈپنج روایتˈ است .

همچنین ˈشهر تنهاییˈ، ˈعاشق کشیˈ، ˈحسرتˈ، ˈآخرخطˈ و ˈسرنوشتˈ ازجمله فیلم هایی هستند که در شهرری ساخته شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.