آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر/سید عباس عبدالهی سکان دار جدید ورزش باقرشهر

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز و با حضور مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری؛ ایرج لک، عسگر پناهنده و کاظم عبادی اعضای شورای اسلامی؛حسین آریان نژاد معاون بخشدار کهریزک و پیشکسوتان و مسئولین ورزش باقرشهر، مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره ورزش و جوانان باقرشهر برگزار شد.

DSC_0139

در این مراسم که با حاشیه های بسیاری نیز همراه بود، از زحمات چندین ماهه یوسف پناهنده در اداره ورزش و جوانان شهر تقدیر بعمل آمد و سید عباس عبدالهی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان باقرشهر معرفی شد.

در بخش اول این مراسم، یوسف پناهنده ضمن تشکر از کمک های شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، به ارائه گزارش و اقدامات گسترده انجام شده در اداره ورزش باقرشهر در زمان مسئولیت خود پرداخت و پس از آن چندین تن از پیشکسوتان و مسئولین شهر نیز از زحمات یوسف پناهنده طی مدت مسئولیتش تشکر و قدردانی نمودند.

DSC_0153

پیشکسوتان و مسئولین حاضر در برنامه که نسبت به نحوه تودیع رئیس اداره ورزش باقرشهر در این مقطع زمانی گله مند بودند، هر یک دقایقی و به نحوی اعتراضات خود را بیان کردند.

در پایان این مراسم نیز از زحمات ارزنده جناب آقای یوسف پناهنده با اهدای هدایا و لوح هایی تقدیر بعمل آمد و مجتبی جانعلی طی حکمی، عباس عبدالهی را به سمت سرپرستی اداره ورزش و جوانان باقرشهر منصوب کرد.

گفتنی است؛ سید عباس عبدالهی از پیشکسوتان ورزش کشور، کارمند رسمی اداره ورزش و جوانان و مسئولیت تربیت بدنی شهرستان های استان ایلام و خوزستان را بر عهده داشته است.

DSC_0161

DSC_0165

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سید عباس عبدالهی، امیدوار است سکان دار جدید ورزش باقرشهر، با نصب العین قرار دادن تقوا ، تلاش و پشتکار و بهره گیری از تجارب ارزشمند خود و استفاده از توانمدی ها و مشاوره های پیشکسوتان ورزش منطقه، در جهت رشد و گسترش ورزش باقرشهر گام های مثبتی بردارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.