آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توزیع ۳ هزار بسته غذایی در میان زائران حسینی در کهریزک

به گزارش راگانیوز ؛ اسماعیل نعمت زاده با بیان اینکه مسئولان باید در جهت ارتقا و اعتلای فرهنگ حسینی در میان مردم تلاش کنند، افزود: مدیریت شهری کهریزک تمام تمهدیدات لازم در خصوص پیاده روی روز اربعین تدارک دیده و آماده برگزاری باشکوه این مراسم معنوی است.
وی ادامه داد: تبلیغات محیطی و تابلوهای راهنمای مسیر زائران در معابر شهری نصب شده تا زائران حسینی بدون هیچگونه مشکلی در این مراسم حضور پیدا کنند.
نعمت زاده با بیان اینکه سالانه حدود پنج تا ۶ هزار نفر از شهر کهریزک در مراسم جاماندگان اربعین شرکت می کنند عنوان کرد: امسال پیش بینی می شود جمعیت افزایش ۲۰ درصدی داشته باشد.
وی یاد آور شد: مسیر راهپیمایی زائران شهر کهریزک از امامزاده ابرهیم(ع) و اسماعیل(ع) آغاز و پس از گذر از باقرشهر از طریق خیابان رجائی و میدان ساعی به ضلع جنوب حرم می رسد.
نعمت زاده با بیان اینکه طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی کهریزک حدود ۱۵ کیلومتر است ادامه داد: مدیریت این شهر به همراه باقرشهر برای مسیر بازگشت زائران حسینی از حرم عبدالعظیم (ع) نیز ۴۰ دستگاه اتوبوس پیش بینی کرده است.
وی اضافه کرد: یک موکب و سه ایستگاه آتش نشانی وظیفه خدمات رسانی به زائران جاماندگان اربعین را بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا، کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) استان تهران با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای پنجمین سال پیاپی با پای پیاده عازم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شدند.
سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال هم در روز اربعین ساعت ۶ صبح در میدان امام حسین (ع) گرد هم می‌آیند و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.