آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توزیع 150 هزار سبد کالا در بین خانوارهای ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با تاکید بر اینکه سبد کالا در 16 فروشگاه سطح شهرستان توزیع می‌شود گفت: تاکنون سبد کالا بین بیش از 150 خانوار شهرستان ری توزیع شده است.
63494-190850-1391256196

به گزارش  راگانیوز به نقل از فارس، قاسم تختی‌پور بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری با ارائه گزارشی از توزیع سبد کالا در شهرستان ری گفت: سبد کالای خانوارهای شهرستان ری در 16 فروشگاه سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: تا امروز بیش از 150 هزار سبد کالا در بین خانوارهای شهرستان‌ ری توزیع شده است و بر اساس آخرین آمار گرفته شده یک‌هزار و 200 سبد کالا دیگر در فروشگاه‌های سطح شهرستان موجود است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر برای سبد کالاها مشکل تخم مرغ را داشتیم که با تدابیر اتخاذ شده این مشکل نیز رفع شد.

انتقاد از صف‌های طولانی توزیع سبد کالا

فرماندار ویژه شهرستان ری از صف‌های توزیع سبد کالا انتقاد کرد و از رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری خواست برای رفع این موضوع مراکز توزیع سبد کالا افزایش پیدا کند.

هدایت‌اله جمالی‌پور گفت: امروز 135 شبکه ماهواره‌ای که بعضاً برخی از آن‌ها ویژه کودکان و … هستند در زمان توزیع کالا به این موضوع می‌پردازند و تحلیل‌گر سیاسی می‌شوند.

اقدامات شهرستان برای تنظیم بازار در آستانه سال نو

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم بازار در آستانه سال نو عنوان کرد: تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی صورت گرفته است.

تختی‌پور از برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان ری خبر داد و گفت: نمایشگاه بهاره شهرستان ری از 15 اسفند ماه تا 25 اسفند ماه سال‌جاری از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای علاقمندان است.

وی در ادامه از تخصیص 430 تن میوه شب عید به ری برای تنظیم بازار خبر داد و تصریح کرد: برای تامین میوه شب عید و تنظیم بازار 300 تن پرتقال و 130 تن سیب به شهرستان ری اختصاص یافته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان تصریح کرد: البته میزان میوه‌های تخصیص یافته به ری نسبت به سال گذشته 100 تن کاهش یافته است.

تختی‌پور با بیان اینکه 430 تن میوه کمتر از نیاز مردم این شهرستان در آستانه سال نو است ابراز امیدواری کرد این میزان حداقل به اندازه سال گذشته افزایش یابد.

پیگیری برای افزایش میزان میوه تخصیص یافته به ری

فرماندار شهرستان ری با تاکید بر اینکه در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید با دقت مضاعف بازار کنترل شود، اظهار داشت: شخصاً تامین میوه‌های مورد نیاز شهرستان در آستانه سال نو را پیگیری می‌کنم که به لطف خدا بازار به خوبی کنترل شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921220001551#sthash.q9q55uwF.dpuf

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.