آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توکلی : مردم و مسئولین در کنار هم با رهنمودهای رهبری با دشمن مقابله می کنند

به گزارش راگانیوز از ملارد ، حسین توکلی کجانی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای ملارد طی سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس در سال جاری با ایام محرم تقارن داشت و با رنگ و بوی خاصی برگزار شد، رشادت ها و بزرگواری های شهدا در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نمی شود.

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح ملارد را مناسب توصیف کرد و افزود: اقدامات و منش شهدا باید سرلوحه عملکرد همه ما باشد، ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است، اگر امروز کشور ما علی رغم جنگ و ناامنی در منطقه دارای امنیت است، به دلیل رشادت های شهدا است.

سرپرست فرمانداری ملارد حضور مردم در صحنه را عامل شکست دشمن در توطئه های متعدد خود علیه نظام اسلامی خواند و گفت: دولت نگاه ویژه ای به شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته است، شهدا برای این که این کشور به دست نااهلان نیفتد به میدان جنگ رفته و به شهادت رسیدند.

توکلی کجانی دولت امریکا را دشمن اصلی ملت ایران دانست و گفت: در مجمع عمومی سازمان ملل مشاهده کردیم، همان گونه که عاشورا اسلام را بیمه کرد، دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

وی هم دلی و انسجام مسئولین ملارد را بسیار پر اهمیت خواند و گفت: نباید در خدمت رسانی به خانواده شهدا در پی عوام فریبی باشیم.

سرپرست فرمانداری ملارد معضلات فعلی اقتصادی کشور را حاصل دشمنی های استکبار جهانی دانست و گفت: مردم و مسئولین پشت مقام معظم رهبری با دشمن مقابله کرده و در این جنگ اقتصادی پیروز خواهد شد.

وی از مردم خواست در مقابله با این گرانی ها به دولت کمک کنند و گفت: متاسفانه برخی افراد با احتکار و گران فروشی برای مردم ایجاد مشکل می کند، نباید این طور باشد، باید با پیروی از سیاست های کلی نظام در پی ایجاد آرامش در کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.