آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم شهرداری باقرشهر، فاتح مسابقات شهرداری های توابع استان تهران شد

تیم فوتسال شهرداری باقرشهر با اقتدار فاتح اولین دوره مسابقات شهرداری های توابع استان تهران شد.

233213

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری باقرشهررقابت های فوتسال شهرداری های توابع استان تهران که  با عنوان جام «شهدای 15 خرداد» و به یاد کفن پوشان شهادت طلبِ انقلابی و جان بر کف ایران اسلامی آغاز به کار کرده بود، سرانجام با کسب عناوین اول تا سوم به ترتیب توسط شهرداری های «باقرشهر»،«نسیم شهر» و«قرچک» به پایان رسید.

این مسابقات از تاریخ 93/5/20 در سالن شهدای گمنام شهرداری پردیس و با همکاری هیئت فوتبال این شهرستان آغاز شد.

در این دوره از مسابقات 16 تیم از شهرهای «پردیس» شامل 2تیم الف و ب، «پاکدشت»، «نصیرشهر»، «پرند»، «شمشک»، «باقرشهر»، «لواسان»، «فیروزکوه»، «دماوند»، «بومهن»، «معاونت عمرانی استانداری تهران»، «رودهن»، «حسن آباد» و «چهاردانگه» شرکت داشتند. طبق قرعه کشی انجام شده در تاریخ 93/5/12، تیم های حاضر از 20 مرداد ماه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مسابقات در مراحل حذفی شامل یک هشتم نهایی، نیمه نهایی، رده بندی و فینال نیز به ترتیب طی روزهای شنبه مورخه 93/6/1، دوشنبه 93/6/3 و چهارشنبه 93/6/5 برگزار شد که در نهایت تیم شهرداری باقرشهر با برتری نتایج 10 بر 2 مقابل فیروزکوه، 11 بر 3 مقابل بومهن، 9 بر 4 مقابل قرچک، 14 بر 2 مقابل آتش نشانی پردیس، 9 بر 6 مقابل چهاردانگه و 7 بر 5 مقابل نسیم شهر با اقتدار با مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و به خانه بازگشت.

گفتنی است: رقابت های فوتسال شهرداری های استان تهران به میزبانی شهرداری پردیس در این شهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.