آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم کوهنوردی شهرداری کهریزک تشکیل شد

خبرگزاری فارس: تیم کوهنوردی شهرداری کهریزک تشکیل شد

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک، سعید رافضی از تشکیل تیم کوهنوردی شهرداری کهریزک با موافقت شهردار کهریزک خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: اکنون واحد ورزش شهرداری کهریزک، حامی بسیاری از رشته‌های ورزشی پرطرفدار است و این موضوع فرصت مغتنمی را برای فعالیت همکاران و شهروندان ورزشکار فراهم کرده است که با توجه به نگاه مثبت شهردار به مقوله ورزش، راه‌اندازی هیئت کوهنوردی و تشکیل این تیم ورزشی در دستور کار واحد ورزش شهرداری قرار گرفته است.

مسئول واحد ورزش شهرداری کهریزک در ادامه افزود: در حال حاضر  فعالیت‌های مقدماتی تشکیل تیم کوهنوردی در حال اجراست و یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت کوهنوردی، برگزاری دوره‌های تخصصی کوهنوردی، صخره نوردی، آموزش خود امدادی و کمک‌های اولیه در زمان بروز حادثه است که پس از آماده سازی تیم، صعود تفریحی و حرفه‌ای تیم کوهنوردی آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به استقبال کارکنان شهرداری کهریزک از حضور در تیم کوهنوردی و حمایت شهردار و اعضای شورای شهر از این تیم ورزشی در آینده‌ای نه چندان دور شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم شهرداری کهریزک بر فراز یکی از قله‌های معروف کشور خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.