آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پاسداشت ارزشهای شهدا وظیفه همگانی است

به گزارش راگانیوز به نقل از  «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگان ری »،محمد اسدنژاد و بهروز نصیری با حضور ردر اداره  بنیاد شهید و امور ایثارگران ری با حسین نصراله در راستای اجرای طرح جهادی دیدار با خانواده های معظم شهدا دیدار و گفت و گو کردند .

 نصراله گفت: با توجه به تأکید فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تکریم و تجلیل خانواده های معظم شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در نظر داردطرح جهادی دیدار با خانواده شهدا را در قالب طرح سپاس اجرا نماید که تاکنون این طرح در پنج شهرستان استان تهران با ظرفیت 2500 خانواده ایثارگر به اجرا در آمده است و از آنجائیکه که مقرر است در شهرستان ری 2797 دیدار در یک هفته صورت پذیردنیاز به همکاری و مشارکت کلیه دستگاههای اجرایی در شهرستان است .

توجه به جایگاه والای شهدا و خانواده های معزز آنها اهمیتی بسیار زیادی دارد که از جمله این اهداف تأمین نیازها و ارج نهادن و تکریم و تجلیل این عزیزان است ویکی از زمینه هایی که در این رابطه مورد توجه قرار دارد  دیدار هایی است که توسط مسئولان صورت میگیرد.

بهروز نصیری رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و محمد اسدنژاد رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اشتیاق و همکاری خود را دراجرای طرح سپاس اعلام کردند و افزودند : این طرح بسیار خوب درراستای تکریم خانواده های معظم شهداست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.