آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جایزه ویژه داوری آسیا ۲۰۱۸ در دستان علیرضا فغانی از خطه ری

به گزارش راگانیوز ، در مراسم برترین های سال ۲۰۱۸ آسیا تیم داوری ایران متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری توانستند جایزه ویژه داوری آسیا را به دست آورند.

این جایزه ویژه بعد از نمایش درخشان تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ به داور برجسته فوتبال کشور و اهل ری تعلق یافت.

علیرضا فغانی برای دومین بار است که این جایزه را دریافت می‌کند و اولین بار سال ۲۰۱۶ پس از قضاوت در فینال المپیک ریو، به صورت انفرادی موفق به دریافت جایزه بهترین داور آسیا شد و این بار تیم داوری کشورمان پس از عملکرد درخشان در جام‌جهانی موفق شد جایزه ویژه داوری آسیا را به دست آورد.

مراسم برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ چهارشنبه شب در شهر مسقط عمان برگزار شد.

به گزارش فارس، علیرضا فغانی اول فروردین ۱۳۵۷ در شهرری به دنیا آمد و در خانواده‌ای فوتبالی و ورزشی بزرگ شد که  سال‌ها با زحمت و تلاش در محله‌های جنوب تهران شروع کرد و امروز از افتخارات ورزشی کشور است. وی از سال ۲۰۰۸ وارد لیست داوران بین‌المللی شد و تاکنون قضاوت‌های زیادی را در رقابت‌های بین المللی انجام داده است که به برخی قضاوت‌های مهم او می‌توان به دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۵، دیدار فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو، دیدار نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ و دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز اشاره کرد. فغانی در ایران نیز سابقهٔ شش بار قضاوت در شهرآورد تهران را دارد.

داور بین المللی فوتبال ایران به عنوان رئیس اداره ورزش منطقه ۲۰ تهران مشغول خدمت به شهروندان و جوانان شهرری است و با توجه به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ امیدواریم با عملکردی خوب و تکرار کسب این جایزه از سوی تیم داوری کشورمان، در سال آتی نیز برای کشور عزیزمان ایران افتخارآفرینی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.