آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشن باشکوه امامت و ولایت در باقرشهر برگزار شد/گزارش تصویری

dsc_0450

در این مراسم با شکوه که جمعی از مسئولان منطقه از جمله آیت الله موسوی خطیب جمعه بخش کهریزک، مهندس اسدی رئیس ستاد نماز جمعه باقرشهر، سرهنگ سید هاشم حسینی فرمانده بسیج، سرگرد جمشیدی فرمانده کلانتری و سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر حضور داشتند، برنامه‌های مختلفی شامل تلاوت قرآن، اجرای تواشیح، مدیحه‌سرایی، سخنرانی، اکرام سادات و در پایان تقدیر از برگزیدگان مسابقه غدیر انجام شد.

آیت اله سید احمد موسوی خطیب جمعه بخش کهریزک که سخنران این مراسم بود؛ با تبریک عید امامت و ولایت، جایگاه مهم ولایت در دین مبین اسلام را تشریح کرد و اظهار داشت: با نزول آیه قرآن بر قلب رسول اسلام(ص) واقعه غدیرخم محقق شد و ولایت امت اسلامی پس از رسول گرامی اسلام تعیین و معرفی شد.

وی با اشاره به جایگاه ولایت در رسیدن به سعادت و کمال مسلمانان تصریح کرد: طبق فرمایش پیامبر اسلام(ص) هر‌کس می‌خواهد سوار کشتی نجات شود و به ریسمان محکم الهی چنگ بزند، باید ولایت علی ابن‌ابیطالب(ع) و فرزندانش را بپذیرد و دشمنانش را دشمن بدارد.

رئیس بنیاد غدیر بخش کهریزک تصریح کرد: غدیر یک جریان مستمر و همیشگی و یک چشمه جوشان و جاری در گذشته و حال و آینده نیاز بشریت بوده و هست و امت اسلامی برای تشخیص مسیر صحیح زندگی نیاز به پیام غدیر ‌و توجه‌ به منویات ولایت دارد.

موسوی در پایان عید سعید غدیر را عید اکمال دین و اتمام نعمت الهی دانست و بیان کرد: سعادت و عزت دنیا و آخرت مسلمانان در تبعیت، حمایت و دفاع از امامت و ولایت خواهد بود که خوشبختانه از روز گذشته در تمامی نقاط بخش کهریزک و باقرشهر شاهد برپایی جشن‌های عید غدیر خم بوده ایم.

گفتنی است؛ جشن بزرگ امامت و ولایت همه ساله بصورت باشکوهی با حضور جمع کثیری از سادات منطقه در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار می شود.

گزارش تصویری:

dsc_0491

dsc_0420

dsc_0466

dsc_0450

dsc_0459

dsc_0516

dsc_0503

dsc_0476

dsc_0512

dsc_0531

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.