آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشن پایان سال مددجویان موسسه خیریه کهریزک برگزار شد

به گزارش راگانیوز، جشن پایان سال مددجویان موسسه خیریه کهریزک با حضور بیش از یک هزار مددجو و مددکار با مشارکت روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر ری برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل و شماری از کارکنان موسسه خیریه کهریزک، مدیر روابط‌ عمومی آبفای منطقه 6 شهر ری و جمعی از خیرین و نیکوکاران در مجموعه فرهنگی، هنری مهر کهریزک برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر ری در حاشیه این جشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: روابط‌ عمومی آبفای منطقه با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند فرهنگی و آموزشی و همچنین استفاده هرچه بیشتر و بهینه از جمع پرشمار مخاطبان در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در این جشن مشارکت کرد.

سیدمرتضی میرآبادی با بیان این مطلب که یک هزار و 500 مددکار در این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به یک هزار و 700 مددجو هستند، افزود: این برنامه فرهنگی با عنوان جشن پایان سال کارگاهی توان‌بخشی مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور بیش از یک هزار مددکار و مددجو شامل سالمندان، معلولان، بیماران ام‌.اس و مددجویان کارگاهی برگزار شد.

وی تلاش برای کاهش حجم مصرف آسایشگاه کهریزک را یکی از دلایل مشارکت در این برنامه عنوان کرد و گفت: مروجین فرهنگی روابط‌ عمومی در این مراسم برنامه‌های مختلفی را با مشارکت و همراهی روابط‌ عمومی موسسه خیریه کهریزک به اجرا درآوردند و با نصب استند و پلاکارد و تبلیغات میدانی، اجرای نمایش ویژه مددجویان با موضوع صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب و اجرای مسابقه و  اهدای جوایز به مددجویان ضمن اطلاع‌رسانی شرایط کم آبی، به آموزش و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب پرداختند تا با مدیریت مصرف آب توسط مدیران و کارکنان آسایشگاه و مشارکت مددجویان در امر صرفه‌جویی میزان بالای مصرف آب این موسسه کاهش یابد.

به گزارش فارس، در این مراسم محمدرضا صوفی‌نژاد مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک طی سخنانی از کمک‌ها و همراهی‌های شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر ری و همچنین مشارکت روابط‌ عمومی آبفا در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.