آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه آبان ماه شورای آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد.

 به گزارش راگا نیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی باقرشهر روز چهارشنبه1392/8/29در محل آموزش و پرورش کهریزک، جلسه شورای آموزش و پرورش در جهت بررسی رفع مشکلات و معضلات در راستای خدمت رسانی بهتر به آینده سازان جامعه برگزار گردید.

دکتر حبیبی نماینده شورای اسلامی باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت :این جلسه با هدف بررسی مباحث آموزشی پرورشی و عمرانی در راستای ساماندهی و فراهم نمودن شرایط رفاهی و آموزشی مطلوب برگزار گردید.
این عضو شورای شهر در ادامه از آمادگی آموزش و پرورش منطقه کهریزک به ارائه مجوز به مؤسسات آموزش زیان انگلیسی و پیش دبستانی فعال در فرهنگسراها در جهت سازماندهی این گونه مراکز خبر داد و خاطرنشان کرد که از فعالیت مؤسسات فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد. مسئولین این مؤسسات برای اخذ مجوز می‌توانند به اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک بخش امور انتفاعی مراجعه نمایند.لازم به ذکر است در این جلسه دکتر سلیمان حبیبی به عنوان نماینده شورای اسلامی باقرشهر، حسین حبیب زاده نماینده مدیران مدارس  مقطع راهنمایی منطقه کهریزک ، حسین آروئی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر به عنان نماینده شهرداری باقرشهر و نمایندگانی از سایر ادارات و نهادها حضور داشتند.

.IMG_7270

IMG_7268 IMG_7265 IMG_7264

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.