آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه ستاد پروژه مهر ۹۵ منطقه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، با حضور افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک و رئیس ستاد پروژه مهر ۹۵ این اداره، عزیزان معاونت آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر و مسئولین کمیته ها و اعضای آن، جلسه ستاد پروژه مهر ۹۵ در اتاق معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهریزک برگزار گردید.
در ابتدا افضلی نیا ریاست و رئیس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش کهریزک ضمن تشکر از کلیه عوامل اجرایی ستاد پروژه مهر، از اعضای ستاد خواست تا با فراهم آوردن بستری مناسب و شاد و همچنین ایجاد انگیزه هر چه بیشتر و بهتر مدارس هم برای دانش آموزان و هم برای کارکنان را بوجود آورند.
وی همچنین عنوان کرد: انتظار میرود تمامی اعضای ستاد با قوت و برنامه ریزی های دقیق و کارآمد فعالیت های خود را به نحو شایسته ای انجام دهند.
در ادامه عباس عزیزان معاونت آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش کهریزک ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، به ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در جهت فعالیت های ستاد پروژه مهر پرداخت.
وی همچنین تصریح کرد: انتظار میرود طبق برنامه ریزی ها و تعیین نفرات هر گروه، بازدید ها از مدارس به صورت متداول و با توان هر چه بیشتر صورت گیرد.
شایان ذکر است در پایان اعضای ستاد و مسئولین کمیته ها پیرامون برنامه های ستاد پروژه مهر با یکدیگر به گفتگو پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.