آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با حضور رئیس یاد شهیدوامورایثارگران ری برگزار شد

 به گزارش راگانیوز ، خلیل‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ضمن خیرمقدم به حسین نصرالله رئیس بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان ری وظیفه این نهاد ایثارگری را ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: خدمات بنیاد به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جنسي خاص است و در هیچ نهاد دیگری یافت نمی‌شود و این وظیفه سنگین بنیاد شهید قابل ستودني است، و خوشبختانه این روند در شهرری رنگ و بوی بسیجی دارد و کارکنان این نهاد مقدس عاشقانه در این مسیر گام برمی‌دارند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ضمن تشكر و قدرداني از کارکنان بنیاد شهید افزود: شما ازجمله کارکنان خدوم و زحمتکش دولت هستيد که کار طاقت‌فرسایی را انجام می‌دهيد.
وي همچنين با تشکر از اختصاص زمان جلسه شورای اسلامی شهرستان ری به بنیاد شهیدوامورایثارگران از ایشان قدردانی کرده و اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا بی‌مثال است و هرکس به این توفیق الهی دست یابد عاقبت‌به‌خیر خواهد شد.
رئیس بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان ری تأکید کرد: حمایت از خدمات بنیاد شهیدوامورایثارگران به جامعه هدف و مشارکت و مساعدت ادارات و نهادها در این زمینه موجب افزایش رضایت‌مندی ایثارگران خواهد شد.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.