آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس باقرشهر و مسئولین آموزش و پرورش در شهرداری باقرشهر

000

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ وصالی نیا با اعلام این خبر اظهار داشت : جلسه هماهنگی و هم اندیشی مدیران تمامی پایه های تحصیلی مدارس باقرشهر و مسئولین آموزش و پرورش روز گذشته در سالن کنفرانس شهرداری باقرشهر برگزار شد .

وی در ادامه با اعلام اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم ، افزود : به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص کلاس های آموزشی و توجیهی برای دانش آموزان که در طول سال برپا می شود این جلسه را با مدیران مدارس و مسئولین آموزش و پرورش منطقه برگزار کردیم .

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر تصریح کرد : شهرداری باقرشهر هر ساله کلاس های آموزشی بسیاری برای دانش آموزان در تمامی مدارس سطح شهر برگزار می کند که در این جلسه نیز برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای یک سال تحصیلی با حضور مدیران مدارس انجام شد .

وصالی نیا در ادامه در خصوص کلاس های آموزشی شهرداری در مدارس گفت : به منظور افزایش آگاهی و اطلاعات دانش آموزان کلاس های آموزشی متنوعی که مورد نیاز همگان در زندگی است از جمله : بحث محیط زیست ، پسماند ، حوادث غیر مترقبه ، آتش نشانی ، حقوق شهروندی و فضای سبز و…. در طول سال تحصیلی به دانش آموزان آموزش داده می شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد : در این جلسه تمام هماهنگی های لازم برای یک سال آینده با مدیران مدارس صورت گرفت و مقرر شد تا مدیران در صورت پیشنهاد افزایش کلاس نظرات خود را در طول سال به شهرداری ارائه داده تا در صورت امکان کلاس های آموزشی دیگر نیز برگزار شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.