آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه هم اندیشی ناظران برتر مناطق ۱۹ و۲۰ برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در جلسه ای که به منظور تقدیر از ناظران افتخاری برتر سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ مناطق ۱۹ و۲۰ و به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد، ساسان مسعودی قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ گفت: مشارکت مردمی برای دستیابی به اهداف این سازمان بسیار مهم است و ناظران افتخاری سامانه ۱۸۸۸ بر اقدامات مدیریت شهری نظارت دارند.

قائم مقام منطقه ۲۰ گفت: ناظران افتخاری با رصد مشکلات محلات و درخواست های شهروندان، مدیران شهرداری را برای تحقق اهدافشان که نظارت و شناخت و رفع مشکلات شهری است یاری می کنند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد سامانه ۱۸۸۸ این منطقه و توجه و پیگیری ناظران افتخاری درون و برون سازمانی اظهار داشت: با همیاری ناظران افتخاری، این منطقه همواره رتبه برتر را در پاسخگویی و رسیدگی به پیام های مردمی کسب کرده است.

در این جلسه فرشید گودرز سرپرست مشارکت های مردمی سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران با بیان اینکه بهترین مدیریت، مدیریت مشارکتی است  که به آن مقبولیت و مشروعیت می بخشد گفت: با توجه به گستردگی فعالیتهای مدیریت شهری، مشارکت شهروندان برای نظارت دقیق بر امور شهر ضروری است و همکاری و تعامل ناظران افتخاری در این راستا موجب اتخاذ تصمیم گیریهای موثر در امور مدیریت شهر می شود.

وی با اشاره به نقش موثر ناظران افتخاری در اطلاع رسانی مشکلات و نیازمندیهای محلات افزود: به منظور ارتقاء آگاهی ناظران، سال آینده کارگروه های تخصصی تشکیل خواهد شد.

این گزارش حاکی است تعداد ناظران فعال منطقه ۲۰، ۵۵نفر و منطبق با میانگین مناطق ۲۲گانه  است . در سال ۹۶ مجموعاً ۶۳۱۸ فقره پیام توسط ناظران مناطق ۲۲گانه در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شده که از این تعداد ۲۱۳ فقره مربوط به ناظران منطقه ۲۰ بوده است.

در این جلسه گزارش مقایسه عملکرد ناظران مناطق ۱۹ و۲۰ با سایر مناطق ،امتیاز کیفی ناظران این مناطق،مصادیق پیامهای مربوطه به حیطه فعالیت شهرداری، اهمیت استفاده از نرم افزار همیاران و اقدامات سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران از جمله آموزش های مجازی ویژه ناظران افتخاری تشریح شد.

در پایان این جلسه که با حضور قائم مقام شهردار، مدیر بازرسی و مسئول سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۲۰ ، سرپرست مشارکت های مردمی سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران و مدیر بازرسی و مسئول سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۱۹ برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایا از ناظران افتخاری فعال مناطق ۱۹ و۲۰ تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.