آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارتقاء شاخص های شهری با نصب المان و آلاچیق در سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، محسن خرمی شریف با بیان اینکه نصب المان ها آلاچیق طرح سنگ در ساماندهی منظر شهری نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ارتقاء کیفیت معابر و زیبا سازی محیط شهری یکی از شاخص های افزایش نشاط و سلامتی در جامعه بشمار می آید، لذا برنامه نصب جلوه های ویژه بصری در سطح شهر در دستور کار واحد زیبا شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیام اینکه المان ها بیشتری متناسب با فرهنگ و آداب اسلامی تهیه و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد، افزود: این شهرداری با هدف زیبا سازی منظر شهری اقدام به نصب المان های موضوعی کرد که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

این مدیر شهری بیان داشت: وجود المان های شاخص در هر شهر با موضعات مختلف علاوه بر زیبایی مبلمان شهری موجب کیفیت فضای شهر می شود و امیدواریم این کار رضایت شهروندان را در پیش داشته باشد.

خرمی شریف با بیان اینکه برخی از المان ها با موضوع شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر نصب شده و خواهد شد، اظهار داشت: به پاس قدردانی از رشادت ها و جانفشانی شهدا، بنا بر این است که برخی از المان هایی که در سطح شهر نصب و اجرا می شود با موضعات مذهبی و ترویج غرهنگ ایثار و شهادت باشد.

شهردار قرچک از نصب تعدادی آلاچیق طرح سنگ در بوستان های سطح شهر خبر داد و افزود: این آلاچیق های طرح سنگی با شکل و فرم زیبا با هدف خدمت رسانی به شهروندان در سطح شهر نصب شده است تا مردم بتوانند از این آلاچیق های زیبا به نحو احسن استفاده کنند.

وی در پایان از شهروندان قرچکی خواست تا در حفظ و نگهداری المان های شهری، آلاچیق ها و دیگر اقلام مبلمان شهری تلاش کنند تا همیشه شهری زیبا و در خور شان مردم داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.