آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حجت الاسلام ابوترابی: مسوولان نظام بصیرت سیاسی و معرفت دینی خود را افزایش دهند

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرری با بیان اینکه بصیرت سیاسی و معرفت دینی رهبر معظم انقلاب توطئه های مختلف دشمنان جهان اسلام را خنثی کرده است افزود: دقت نظر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب باعث از بین رفتن حیله های دشمنان اسلام در کشورهایی همچون عراق و سوریه شد و آنان تسلیم منطق ایران شدند.
وی ادامه داد: اگر تدبیر معظم له نبود غربی ها به رهبری آمریکا، سوریه و عراق را می بلعیدند اما ایشان تهدیدی را که متوجه جهان اسلام بود با درایت به فرصت تبدیل کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عاشورا آراسته به ایمان و فضایل اخلاقی است افزود: ایمان، ایثار، استقامت و وفاداری آموزه های مهم و ارزشمند مکتب عاشورا است.
ابوترابی فرد هدف انقلاب اسلامی را تربیت انسان های با فضیلت ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی در مشی و مرام دنباله رو مکتب عاشورای حسین(ع) است.
وی حیات طیبه را از ویژگی های مومنان و پیروان واقعی مکتب عاشورا دانست و ادامه داد: این حیات در سایه آراستگی به ایمان و عمل صالح به دست می آید و در واقع ثمره شجریه طیبه، حیات طیبه است.
ابوترابی گفت: انسان آفریده شده است تا مراحل کمال را طی کرده و به حیات ابدی و جاودانه دست پیدا کند پس باید خود را در مسیر حق و حقیقت قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.