آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منشا برکات بسیاری برای مردم ری است

 امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری گفت: به استناد بزرگان و عالمان دینی وجود حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منشا برکات زیادی برای اهالی ری است.

حجت الاسلام و المسلمین ˈسید علی شاهچراغیˈ روز یکشنبه درهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان درمحل فرمانداری و با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، فرماندار و اعضای حقیقی و حقوقی این شورا برگزارشد، اظهارداشت: همه باید وجود مقدس آن حضرت را در شهرستان غنیمت شمرده و وظایف خود را در شهر ری که به فرموده رهبر معظم انقلاب به عنوان قبله مذهبی تهران معرفی فرموده اند ، به درستی انجام داد.

وی افزود: وفات ودیعه گرانقدراهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سرزمین ایران، حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام را بایستی با شکوه تر از هر سال برگزار کرد.

درادامه معاون استاندار تهران و فرماندارویژه شهرستان ری در این جلسه ضمن بی شرمانه خواندن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، گفت: متاسفانه جنایات صهیونیست ها در نواره غزه تمام شدنی نیست و این رژیم همواره با وقاحت کامل به کشتار کودکان وزنان بی پناه فلسطینی ادامه می دهد و از طرفی مدعیان حقوق بشر در جامعه بین الملل نیز در این رابطه سکوت اختیار کرده اند.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ افزود: امیدواریم هرچه زودتر رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود که احقاق این مساله نیازمند وحدت و همدلی امت اسلامی است.

به گفته وی، متاسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی حوزه خلیج فارس در قبال این جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده اند و این مساله پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: تمامی ارگانها و نهادهای ذیربط بایستی از ظرفیت های موجود خود در راستای تحقق ترویج سبک زندگی اسلامی و توزیع بهینه مصرف حامل های انرژی فرهنگ سازی مناسب انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات در جامعه به خاطر عدم رعایت اصولی مصرف منابع انرژی است، افزود: عدم آگاهی در خصوص نحوه مصرف و یا ادامه دادن یک عادت یک معضل فرهنگی است که دستگاههای متولی نیرو باید در کنار ارایه خدمات در خصوص مصرف بهینه انرژی اطلاع رسانی کنند.

فرماندار ری با اشاره به اینکه اجرای این مساله درتوسعه ملی و ارتقای سطح اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذاراست، اظهارداشت: کوتاهی در بهینه سازی مصرف انرژی در ارایه خدمات عمومی کشورنه تنها تاثیر منفی داشته بلکه با افزایش تورم همراه خواهد بود.

همچنین در ادامه این جلسه روسای ادارات و نهادهای ذیربط شرکت کننده در جلسه در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی و ترویج فرهنگ زندگی اسلامی پیشنهادات و راهکارهای لازم را ارایه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.