آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور دهیاران شهرستان ری در “دهیاری قمصر”

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر، جلسه ی هم اندیشی برپایی سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دهیاری ها و شوراهای استان با حضور دهیاران شهرستان های ری در دهیاری روستای قمصر برگزار شد.

در این جلسه علی فرجی دهیار روستای قمصر با اشاره به تعامل بین دهیاری های شهرستان ری بیان کرد: تعامل و همدلی بسیاری که در بین تمامی دهیاران شهرستان ری وجود دارد باعث خرسندی ما است و همین همدلی باعث می شود تا این گونه نمایشگاه ها به نحو احسن برگزار شود.

علی فرجی با اشاره به روستای قمصر افزود: روستای قمصر روستای نمونه و قابل توسعه ای است و یکی از روستاهای مهم و بزرگ شهرستان ری می باشد که برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شده است که امید است با حضور دهیار این روستا و و همکاری سایر دهیاری ها این نمایشگاه خوب برگزار شود.

دهیار روستای قمصر برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دهیاری ها و شوراهای استان تهران در روستای قمصر و بازدید مقامات عالی کشور روستا را قابل اهمیت بر شمرد و گفت: وجود سرانه ها و فضاهای ورزشی و فرهنگی مناسب و همدل بودن متولیان این روستا یکی از دلایل مهم انتخاب این روستا برای برپایی این نمایشگاه  می باشد.

علی فرجی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از مسئولین  نظام برای انتخاب این روستا بیان کرد: برپایی  سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دهیاری ها و شوراهای استان تهران در روستای قمصر یکی از امتیازات و افتخاراتی است که نصیب این روستا شده و از همه ی مسئولین بابت انتخاب و توجه ویژه به روستای قمصر سپاسگزار هستیم.

وی با توجه به روستای قمصر گفت: این روستا در سال های گذشته عنوان روستای نمونه کشوری و استانی را دارا بوده و یکی از بزرگ ترین روستاهای شهرستان ری می باشد.

دهیار روستای قمصر ادامه داد: امید است که این نمایشگاه با همکاری و مساعدت مسئولین با کیفیت عالی برگزار شود.

جلسه ی هماهنگ سازی سومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دهیاری ها و شوراهای استان تهران سوم اسفند ماه در روستای قمصر برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.