آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حمایت واحدهای صنعتی از شرکت های دانش بنیان، ضرورت دوران پسابرجام

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام فرج الله موسوی گفت: من فکر می‌کنم یکی از مهمترین اقداماتی که دانشگاه آزاد اسلامی باید در شرایط پسابرجام انجام دهد، توسعه شرکت‌های دانش بنیان، راه‌اندازی مراکز رشد، کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی و افزایش پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی است .

وی درمورد اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برای تحقق این اهداف توضیح داد: این واحد، 31 مرکز در حوزه توسعه شرکت‌های دانش بنیان راه‌اندازی کرده که به واسطه آن رتبه اول کشور را کسب کرده است .

موسوی ادامه داد: این مراکز بیشتر در حوزه تولیدات صنعتی گروه کشاورزی، فنی مهندسی و معماری است. اگر در شرایط پسابرجام، واحدهای صنعتی دولتی و خصوصی از این مراکز حمایت کنند، بازدهی اقتصادی این مراکز افزایش پیدا می‌کند .

رئیس واحد یادگار امام شهرری دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به تحقق شعار هفتادمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی «دانش، فرهنگ و اقتصاد» تصریح کرد: برای دستیابی به توسعه فرهنگی، باید به دانشجویان میدان دهیم. اگر این باور در مدیران اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی نهادینه شود که دانشجویان می‌توانند اقدامات مهمی انجام دهند، شاخص های فرهنگی نیز افزایش می‌یابد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.