آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور شهردار منطقه ۲۰ در طرح خیابان ورزش

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ طرح خیابان ورزش با اجرای بازی های بومی – محلی ؛بازیها و مسابقات مفرح خانوادگی؛ بازی های بنری؛بازیهای مهارتی حرکتی؛ بازی های فکری ؛ بازی های توپی و راکتی و مسابقات مهارتهای فردی در خیابان مدرس منطقه ۲۰ اجرا شد و شهردار منطقه با همراهی تعدادی از مدیران ارشد مدیریت شهری این منطقه با حضور میدانی در این محل  در جریان فعالیت های ورزشی کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

بازی های خیابانی با محوریت اجرای بازی های بومی – محلی برای تمامی سنین تدارک دیده شده بود تا ضمن آشنائی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان با ورزش و بازی های بومی، مشارکت آنان در ورزش همگانی نیز افزایش یابد.

طرح خیابان ورزش برای دومین بار در منطقه ۲۰ به اجرا درآمد که پیش از این نیز خیابان فدائیان اسلام میزبان این طرح بود و همچنان در آینده نزدیک در موقعیت های مکانی مناسب به اجرا در خواهد آمد.

هویت بخشی به محلات با مشارکت شهروندان در بازی های بومی و محلی؛ مشارکت کلیه اعضای خانواده در فعالیتهای ورزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده؛ توسعه و ترویج تفریحات ورزشی کم هزینه و در دسترس؛ هدفمند کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ؛ افزایش نقش مشارکتی لایه های مختلف اجتماعی در غنی سازی اوقات فراغت و  احیای بازی های بومی و محلی در میان کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه ورزشی است.

لی لی، طناب کشی،هفت سنگ،وسطی ؛ فوتبال دستی؛ تنیس روی میز؛ بدمینتون ؛بسکتبال؛والیبال؛ شطرنج؛ دارت؛ بهکاپ؛گل کوچیک و روپایی از جمله بازیهای طرح خیابان ورزش بود که با استقبال گسترده از سوی کودکان و نوجوانان انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.