آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خرمی شریف خبر داد؛۲ سرای محله قرچک بااعتبار۲۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نیاز شهر قرچک به مراکز فرهنگی و استفاده شهروندان از سرای محله، این مهم در دهه فجر به نتیجه خواهد رسید و شاهد افزایش سرانه فرهنگی خواهیم بود.

وی بابیان اینکه سرای محله نقش مهمی در توسعه فضای فرهنگی جامعه دارد، افزود: وجود سرای محله و فعالیت آن در سطح شهر می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی کند.

این مدیر شهری بابیان اینکه سرای محله از مهم‌ترین بستر تقویت و ترویج مشارکت مردم در محله‌های شهری است، افزود: سراهای محله مشارکت اهالی را در حوزه‌های اجتماعی،‌ آموزشی، ‌توانمندسازی،‌ سلامت و محیط‌زیست و مدیریت بحران امکان‌پذیر می‌کند.

شهردار قرچک بیان داشت: این ۲ سرای محله بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی شهرداری و هرکدام به مساحت ۲۲۰ مترمربع در ۲ طبقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف بابیان اینکه این پروژه هم‌اکنون ۹۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: سرای محله ولیعصر(عج) و ۱۵ خرداد در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۴ کلاس در محل پارک‌های ولیعصر(عج) و ۱۵ خرداد احداث‌شده و افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: این پروژه با حضور رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان تهران به زمین خورد که با پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری قرچک به‌زودی افتتاح و مورداستفاده شهروندان قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.