آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حماسه آفرینی مردم قرچک در یوم‌الله ۱۳ آبان+ تصاویر

به گزارش راگانیوز ؛ صبح امروز مردم ولایتمدار شهرستان قرچک به همراه مسوولان با حضوری بسیار گسترده ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و در راهپیمایی ۱۳ آبان با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی تجدید پیمانی دوباره کردند.

تمام‌مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی مملو از راهپیمایانی بود که از شهر و روستاهای اطراف شهرستان قرچک یک ساعت زودتر به خیابان‌ها آمده بودند.

راهپیمایی شهرستان قرچک از میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و مردم در مسیر راهپیمایی تا مصلای قرچک با سردادن شعارهای این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده پشتیبانی خودشان از ولایت‌فقیه را اعلام داشتند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین ضد استکبار و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بار دیگر انزجار خودشان از استکبار جهانی و هم‌پیمانانش را به رخ جهانیان کشیدند.

امروز مردم همیشه در صحنه شهرستان قرچک در کنار دانش آموزان به‌پاس بزرگداشت آن روزها راهپیمایی ۱۳ آبان را برگزار کرده و بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک سخنران راهپیمایی این شهرستان بودند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.