آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی پرشکوه ضد استکباری ۱۳ آبان در سرزمین قیام ۱۵ خرداد

به گزارش راگانیوز ، همزمان با سیزدهم آبان ، هزاران نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان ورامین روز یکشنبه با اجتماع در میدان امام حسین (ع) و حرکت به سمت میدان امام خمینی (ره) ، همراه با اقشار مختلف جامعه و مسئولان شهرستان ، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این شهرستان رقم زدند.
هزاران نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان ورامین ، در حالی که پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، هیهات من الذله ، لبیک یا خامنه ای و لبیک یا حسین در دست داشتند ، در خیابان های منتهی به میدان امام (ره) حرکت کرده و صحنه های با شکوهی از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
برخی از دانش آموزان ورامینی در حالی که همچون پدران خود در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن بر تن کرده بودند ، با مشت های گره کرده ایستادگی و عزت خود در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی را نشان داده و ثابت کردند که گذر زمان از میزان ارادت آنان به انقلاب نمی کاهد.
بسیاری از دانش آموزان به یاد رشادت های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، بر روی پیشانی های خود ، سربند بسته تا اعلام کنند که برای دفاع از ارزش هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده ؛ آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند.
در طول برپایی این راهپیمایی ، برنامه های فرهنگی همچون نقاشی همگانی ، مسابقه دارت و تئاتر خیابانی با مضامین مبارزه با استکبار برپا شد.
درپایان این مراسم دانش آموزان با قرائت بیانیه ای آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و بر ایستادگی درمقابل سیاست های خصمانه دولت آمریکا تأکید نمودند.
سرپرست فرمانداری ورامین در جریان این راهپیمایی گفت : ۱۳ آبان روز نمایان شدن جنایات استکبار جهانی است و حضور پر شور مردم در راهپیمایی این روز نشان از شناخت مردم از جنایات آمریکا دارد.
حسین کاغذلو افزود: ۱۳ آبان به مستضعفان جهان آموخت که با ایستادگی و مقاومت می توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.