آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و چشم بیدار جامعه هستند .

شهردار باقر شهر در مزاسم تجلیل از خبرنگاران :

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و چشم بیدار جامعه هستند .
راگا نیوز :خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و چشم بیدار جامعه هستند .
شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل کردند.
به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، این مراسم با حضور شهردار باقرشهر ، ریاست و اعضای شورای اسلامی باقر شهر و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر شهردار باقر شهر برگزار شد.
جمشید سعادتمند  شهردار باقرشهر در این مراسم گفت: ما امروز می بایست قدردان رسانه ها باشیم وامروزه نقش رسانه های جمعی، ارتباطات، اطلاعات و وسایل اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست و کار ایشان اهمیت و حساسیت بسیار بالائی دارد و آنان جایگاه ویژه ای در بین افکار عمومی دارند .
وی افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و مردم و مسئولان باید با خبرنگاران همکاری داشته باشند تا آنان را در راه هدایت و انجام رسالت خطیر خویش کمک نمایند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خبرنگاران ، پاسداران حریم حقگویی مردم هستند و باید رسالت اصلی و قلم خود را حفظ کرده و سعی کنند قلمشان در راستای کار خبری باشد و اجازه ندهند افراد سود جو از قلم آنها سوءاستفاده کنند.
پرویز صادقی ریاست شورای اسلامی باقر شهر نیز تبریک اینروز به جامعه خبری کشور عنوان داشت: نقش خبرنگاران متعهد به عنوان مهمترین و صادق ترین عامل اطلاع رسانی ، نقشی حیاتی و انکار نشدنی است و آنان همواره بهترین راه ارائه اطلاعات و اخبار صحیح و قابل اطمینان به جامعه هستند و خبرنگاران باید به این نکته توجه جدی داشته باشند .
ایشان ضمن اشاره به رابطه بسیار نزدیک خبرنگاران با شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر افزود : خبرنگاران در برطرف شدن و انتقال کاستی ها و مشکلات باقرشهر نقش موثری داشته اند و در کنار آن بسیاری از مطالبات و درخواستها و معضلات را به ما یادآوری کرده اند ، این ارتباط دوجانبه باعث به ثمر نشستن پروژه های عمرانی مطابق با مطالبات شهروندان و کم شدن برخی کاستی ها شده است .   
وی به برخی از دغدغه ها اشاره کرد و افزود : موضوعاتی از قبیل کاهش درآمدهای شهرداری بعلت پرداخت نشدن عوارض آلاینده ها ، مشکلات ایستگاه مترو باقرشهر و عدم اجرای نعهدات شهرداری تهران در قبال توسعه بهشت زهرا (س) و … از جمله این دغدغه ها است .   
میرجلال موسوی  یکی از اعضای  شورای  اسلامی باقرشهر نیز ضمن اشاره به لزوم رعایت تعادل و انصاف در ارائه اخبار گفت : خبرنگاران به عنوان سفیران عرصه اطلاع رسانی، نقش مهمی در شناسایی توانمندیها و محدودیتها دارند.
موسوی با اشاره به برخی مشکلاتی که در سالهای اخیر مدیریت شهری باقرشهر با آنها مواجه شده است ، خواستار انعکاس صحیح آنها و رعایت انصاف در پرداختن به این موضوعات شد و از ایشان خواست موضوعات را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند و از پرداختن مقطعی و پراکنده خودداری نمایند .
علی فرجی نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز ضمن تقدیر از درج مطلوب اخبار و همکاری دلسوزانه ایشان ، اعلام نمود مجموعه مدیریتی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر آمادگی لازم را جهت پاسخ به سئوالات خبرنگاران در جهت رفع مشکلات شهروندان را دارد .
خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و چشم بیدار جامعه هستند .
وی افزود : در بساری از موارد جهت احقاق حق شهروندانمان از سوی مسئولین بالادستی مورد هجمه و فشار نیز قرار گرفته ایم ، اما همواره سعی نموده ایم در جهت احقاق حقوق شهر وشهروندان گام برداریم .  
در پایان این مراسم از سوی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر با اهدای لوح و هدایا از خبرنگاران تقدیر شد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.