آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خطیب جمعه شهرری: آل سعود در آتشی که در یمن افروخته خود خواهد سوخت

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهارداشت: امروز در کشور یمن آتشی روشن شده است و آل سعود و اربابانش آن را رقم زده و شعله ور می کنند و کشورهای منطقه هم در قبال آن سکوت اختیار کرده و بی تفاوت اند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی امروز به جهت حمایت از مظلومان یمن راهپیمایی می کنند تا به مسلمانانی که بی گناه کشته می شوند بگویند که ما همراه آنها هستیم تا پیروز شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش در منطقه در صدد آن هستند که کشورهای بزرگ را تجزیه کرده و بین مردم اختلاف افکنی نمایند که نمونه بارز آن را در عراق مشاهده کردیم و برای آنها شرط گذاشته بودند که اگر می خواهند به آنها کمک مالی شود باید این اقدام را صورت دهند که خوشبختانه با مخالفت شدید مسوولین عراقی روبه رو شد و در دیگر کشورها اگر بیداری و هوشیاری وجود نداشته باشد دشمنان خواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: مردم یمن بیش از 40 روز است که به مقاومت خود ادامه می دهد و مجامع بین المللی و سازمانهای حقوق بشر در قبال آن سکوت اخیار کرده اند، سازمانهایی که برای دفاع از مردم پول دریافت می کند امروز بجای انجام وظیفه روزه سکوت گرفته است و بی تفاوتی می کند؛ آنها بدانند که مظلوم کشی بدون جواب نخواهد بود.

امام جمعه موقت شهرری بیان داشت: ایران اسلامی چندین بار برای کمک به مردم مظلوم یمن اقدام کرد که با دخالت بی جای عربستان سعودی مواجه شد، همانطور که مقام معظم رهبری از خلبان ایرانی و شجاع ما تشکر کردند ما هم قدردانی می کنیم و امیدواریم به زودی اقدامات درستی در خصوص مردم یمن صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز بیماری خاص اشاره کرد و افزود: مردم آگاه و مومن ما در صورت توان به این بیماران کمک نمایند زیرا آنها با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

ابراهیمی به سالروز بزرگداشت شیخ کلینی نیز اشاره و تاکید کرد: مردم ما بخصوص اهالی ری باید به این عالم بزرگ احترام گذاشته و روز بزرگداشت وی را بخوبی برگزار نمایند زیرا شیخ کلینی کارهای بزرگی را برای ما انجام داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.