آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خط مترو حرم امام تا فرودگاه امام تا پایان سال بهره‌برداری می شود

به گزارش راگانیوز ، وی با اشاره به ظرفیت جابجایی ایستگاه خواجه عبدالله انصاری گفت: این ایستگاه روزانه ۳۰ هزار نفر را می تواند جابجا کند و با توجه به نام آن، ایستگاه با معماری ایرانی- اسلامی احداث شده است. همچنین به دلیل وجود قنات های زیاد، با زهکشی تمام آب های زیرسطحی آن خارج شده است.

به گفته درویشی، دو ایستگاه دیگر نیز به زودی آماده بهره برداری خواهد شد که ایستگاه های تهران به ۱۰۴ ایستگاه خواهد رسید.

وی با اشاره به وعده هایی که مسئولان دولتی و غیردولتی در حوزه حمایت از مترو داده اند، گفت: سه پروژه در حال ساخت داریم که اگر این وعده ها به سرانجام برسد قبل از پایان سال ایستگاه فرودگاه امام(ره) و خط افسریه به میدان صنعت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و خط شهرری به کن تا سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری با بیان اینکه در مدیریت کنونی شهرداری تهران تمامی خطوط مترو مصوب مورد بهره برداری قرار می گیرد، توضیح داد: نمی‌دانم شهردار بعدی قرار است چه فعالیتی در حوزه مترو انجام دهد و امیدواریم چند خط به مترو اضافه کند.

، هادی درویشی در مراسم بهره برداری ایستگاه خواجه عبدالله انصاری با بیان اینکه با بهره برداری این ایستگاه، مجموعه ایستگاه های مترو تهران به ۱۰۲ ایستگاه رسید، گفت: با وجود آنکه سال ۹۴، سال بسیار بدی در کشور بود و بسیاری از پروژه های عمرانی متوقف بود، توسعه خوبی را در حوزه مترو داشته و توانستیم ۳۷ کیلومتر از خط ۳ مترو را به بهره برداری برسانیم. همچنین ایستگاه فرودگاه مهرآباد و ایستگاه حرم امام نیز در این سال به بهره برداری رسید که در مجموع تعداد ایستگاه های ما به ۱۱۰ ایستگاه رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.