آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشنواره مشکات منطقه 20 رتبه برتر شهر تهران شد/ مشارکت 40 هزار شهروند در مشکات چهارم منطقه 20

خبرگزاری فارس: جشنواره مشکات منطقه 20 رتبه برتر شهر تهران شد/ مشارکت 40 هزار شهروند در مشکات چهارم منطقه 20

به گزارش راگانیوز ، سیداحمد صفوی دقایقی پیش در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره آموزشی – ترویجی مشکات در منطقه 20، اظهار داشت: با توجه به مشارکت بالای شهروندان منطقه 20 در جشنواره‌های مردمی، این منطقه جنوبی همواره از رتبه‌های برتر شناخته شده است و این بار نیز در چهارمین دوره جشنواره آموزشی،‌ترویجی مشکات جزو رتبه‌های برتر شهر تهران معرفی شد.

وی به مشارکت 40 هزار شهروند در چهارمین دوره جشنواره مشکات منطقه 20 اشاره کرد و گفت: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 23 اثر در منطقه برگزیده شده‌اند و 16 اثر نیز رتبه‌های اول تا سوم در مناطق 22‌گانه شهر تهران را کسب کرده‌اند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه مجموعه‌ جشنواره‌های شهروندی در راستای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری به اجرا در آمده است، همکاری با 16 سازمان تخصصی در شهرداری تهران، ایجاد اخلاق و مهارت‌های اجتماعی، همکاری با گروه‌های داوطلب و تشکل‌های اجتماعی و جذب مشارکت گروه‌های سنی مختلف شهروندان را از ویژگی‌های اختصاصی جشنواره آموزشی ترویج مشکات برشمرد.

وی با بیان اینکه منطقه 20 برای دومین سال متوالی به عنوان دبیرخانه موضوعی‌محور هویت و سیمای شهری در مناطق 22‌ گانه بوده است، ادامه داد: این جشنواره با 5 محور محیط زیست شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهری، حقوق و تکالیف شهروندی و 16 موضوع در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان اجرا شده است تا توجه شهروندان به مسائل مدیریت شهری در حقوق شهروندی بیش از پیش شود.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: جشنواره شهروندی مشکات با اهداف ایجاد اعتماد و تعامل مستمر، الگوسازی فعالیت‌های آموزشی، ترویجی، تقویت انگیزه‌های مشارکت‌جویی، کشف ظرفیت‌های محلی، ارتقای سطح آگاهی عمومی و اصلاح رفتارهای شهروندی و ارتقای آن برمبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به اجرا در آمده است و هر سال شاهد حضوری پرشورتر از سوی شهروندان هستیم.

به گزارش فارس، چهارمین دوره جشنواره مشکات در حالی در منطقه 20 برگزار شد که محله 13 آبان بیشترین آثار ارسالی، محله علائین بیشترین تعداد برگزیده در شهر تهران، محله شهید غیوری بیشترین برگزیده در سطح منطقه را به خود اختصاص داده است.

مراسم اختتامیه منطقه چهارمین دوره جشنواره آموزشی ترویجی مشکات با حضور شهردار، معاونان، مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و رؤسای آموزش و پرورش نواحی یک و 2 شهرری در مجموعه فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.