آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خط 400 میلی متری  معارض کمربندی باقر شهر جا به جا شد

200000000000000000000000

به گزارش راگانیوز ، علی بابازاده بااعلام این خبر گفت: این خط انتقال درمسیرکمربندی غربی باقرشهر که با هدف کاهش بار ترافیکی و سهولت در رفت و آمد شهروندان توسط شهرداری این شهر دردست اجرا است قرار گرفته بود و مانعی برای اجرا و ساخت این کمربندی شده بود. به همین دلیل رفع تعارض این خط در دستور کار قرار گرفت و عملیات جابه جایی آن با تعامل و همکاری خوب شهرداری در کمترین زمان ممکن انجام شد.

وی با اشاره به شرایط ویژه ی اجرای این عملیات افزود: انجام این عملیات دارای حساسیت و اهمیت خاصی بود چرا که  این خط 400میلی متری از خطوط مهم انتقال آب باقرشهر است و آب تولیدی هشت حلقه چاه ازمجموع 20حلقه چاه این شهر را به مخزن 10000 متر مکعبی باقرشهر انتقال می دهد. از همین رو با دقت و سرعت عمل قابل تقدیر گروه امداد آبفای باقرشهرانجام و تعارض این خط با مسیر کمربندی برطرف شد.

بابازاده با بیان اینکه بابت اجرای این پروژه مجوز 1500 متر حفاری رایگان جهت اصلاح و بازسازی شبکه توزیع از شهرداری باقرشهر دریافت شد گفت: با برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مناسب در اجرا و همچنین اعمال مدیریت فشار ،  این عملیات با موفقیت کامل و بدون هیچگونه قطعی آب به پایان رسید.

وی در پایان از حمایت ها و هدایت های اصغر کنگرلو معاون نظارت بر بهرداری آبفای منطقه6- شهر ری در اجرای این پروژه سپاسگزاری کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.