آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خواب تعزیرات و مسئولین دمار از روزگار مردم در آورده/پاک کردن قیمت روی اجناس پدیده ای زشت

به گزارش راگانیوز ، وضعیت اقتصادی نابه سامان امروز که فشاراقتصادی غیر قابل تحملی را بر دوش مردم گذاشته است به کنار ، سودجویی اکثر فروشندگان دمار از روزگار مردم در آورده و مسئولین هم از پیله خود بیرون نمی آیند تا نظارتی بر نحوه فروش مایحتاج مردم داشته باشند .

یکی از همکاران موضوعی را مطرح کرد که در خور تامل است

امروز که برای خرید روزمره به یک فروشگاه مراجعه کردم با نهایت شگفتی  متوجه شدم که قیمت روغن سرخ کردنی از روی آن پاک شده وقتی علت این موضوع را پرسیدم فروشنده گفت به همین صورت بوده زیاد بحث را ادامه ندادم نخریدم و مغازه را ترک کردم .

اما این رفتار  فروشنده برایم تاسف آور بود تا اینکه برای خرید نان به نانوایی رفتم و مطابق معمول در صف منتظر ماندم تا نوبتم شود آقایی که در کنار من منتظر بود سر صحبت را باز کرد و گفت دیروز به یکی از فروشگاه های معتبرباقرشهر رفتم قیمت روی جنس ها یک قیمت و قیمت فروش یه مقدار دیگر بود وقتی خواستم رب بخرم روی قوطی قیمتی که زده بود را به صندوقدار نشان دادم گفت گران شده تلفن زد و قیمت جدید را گرفت گفت قیمت لحظه ای هست من اجازه ندارم به این قیمت بفروشم

صحبت های این همشهری که تمام شد هر کدام از حاضرین این موضوع را تجربه کرده بودند و هر کدام تعریف و تفسیری از این اتفاق داشتند .

این موضوع باعث شد تا سری به فروشگاه های شهر های باقرشهر، کهریزک و شهرری بزنیم

با نهایت تاسف نزدیک به ۸۰ درصد فروشندگان به هیچ عنوان حاضر نیستند با قیمت روی جنس کالاهای خود را بفروشند و در این بین هیچ نظارت و کنترلی نیز روی این گونه ناجوانمردی ها و تخلفات نیست و نمی دانیم مسئولین چه زمانی از پیله ای که به دور خود کشیدند خارج می شوند و به داد این مردم مظلوم می رسند .

در روزهای آینده این موضوع را از مراجع اصلی خود و مسئولین شهرستان مطالبه میکنیم و نتیجه را به مخاطبین عزیز منتقل خواهیم کرد .

[box type=”error” align=”aligncenter” class=”” width=””]شما مخاطب گرامی نیز اگر با چنین پدیده ای روبرو شدید در قسمت نظرات برای ما موارد خود را ارسال کنید [/box]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.