آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نظام جمهوری اسلامی انتقام خون شهدای اهواز را می گیرد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: جنایتکاران و دشمنان کشور ایران حتی به کودک چهار ساله و جانباز هفتاد درصد هم رحم نکردند و برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به جنایت فجیع و کشتار انسان های بی گناه زدند.
وی با بیان اینکه اقدام تروریستی در اهواز یک عمل بزدلانه بود، عنوان کرد: مسببان و عاملان جنایت وحشیانه در اهواز بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گوشمالی سختی به آنها خواهد داد و هرگز این اقدام وحشیانه را فراموش نخواهد کرد.
حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: منافقین کوردل در طول ۴۰ سالی که از انقلاب می گذرد ترورهای بسیاری را با اهدف کینه توزی و انتقام جویی انجام دادند که در برخی از آنها ناموفق بودند.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنان وی در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: مسئولان ایران همواره به یاری و لطف پروردگار در همه عرصه ها های بین المللی موفق بودند چرا که خط و راه همه آنها ولایی است و پیرو ولایت هستند.
امام جمعه شهرری افزود: رفتارهای ترامپ به گونه ای است که حتی دوستان و هم پیمانانش به گفته و رفتار می خندند و او را مورد تمسخر قرار می دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به واقعه عاشورا و نقش حضرت زینب (س) در روشنگری این واقعه و افشای حاکمان فاسد اشاره کرد و گفت: سخنرانی کوبنده حضرت زینب (س) در شام موجب رسوایی و افشاگری یزید شد و تمام نقشه های او را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: نقش زنان در نهضت عاشورا بی بدیل، حماسه ساز و تاثیرگذار بوده است و هرگز رشادت های زنان عاشورایی در طول تاریخ فراموش نخواهد شد.
وی اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس زنان ایران نیز با الگو از حضرت زینب (س) دوشادوش مردان حرکت کرده و حماسه های بسیاری را خلق کردند.
امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تربیت فرزند اشاره کرد و گفت: تربیت فرزندان افسرده جامعه را به نابودی و فنا می کشاند و بر همین اساس خانواده ها در تربیت فرزندان با نشاط و شاداب اهتمام ورزند تا جامعه ای سلامت و شاد داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.