آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خواست دشمن زیرسوال بردن حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش  راگانیوز،حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته که در مصلی بزرگ حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: شهادت دولتمردان اسلام شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی می داریم.

وی در ادامه بیان کرد: پیام عید قربان این است که آنچه را که خدا می پسندد همان را بپسندیم و خواسته های نفسانی را بر رضای خدا مقدم ندانیم.

امام جمعه موقت شهرری روز عرفه را وسیله ای برای قرب الی الله دانست و گفت: برای زدودن غبار از دلها باید از این فرصت های معنوی حداکثر استفاده را ببریم و مساجد زمینه حضور مردم را برای انجام مراسمات عرفه و فضای روحانی آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار داریم، بیان کرد: تلاش همه خدمتگذاران نظام اسلامی و کارکنان دولت را گرامی می داریم.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: دشمن همواره سعی دارد مردم را تحریک کند نسبت به این که در نظام اسلامی هیچ کاری انجام نمی گیرد و مسئولان هیچ خدمتی به مردم نکرده اند؛ در حالی که ملت فهیم و بصیر ایران این خباثت ها را می شناسند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به خدمات مهمی که در جمهوری اسلامی شکل گرفته ، افزود: درست است که ضعف هایی هم وجود داشته است ولی به این معنی نیست که هر کسی به روی کار آمده، برای خیانت آمده ، باید بدانیم که زیرسوال بردن حاکمیت نظام جمهوری اسلامی خواست دشمن است.

وی با بیان اینکه برای حفظ جمهوری اسلامی مسیر دشواری در پیش داریم، اظهار داشت: برای طی کردن این راه نیاز به وحدت، همدلی، صمیمیت و الفت داریم و در نظامی که ولایی است همه باید تحت دستور فرماندهی کل باشیم.

امام جمعه موقت شهرری به تکمیل محاصره داعش اشاره کرد و گفت: بین نیروهای داعش افتراق و جدایی ایجاد است و در چند جبهه دچار فروپاشی شده اندوامیدواریم به زودی شاهد پیروزی نیروهای مقاومت باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.