آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دانشگاه آزاد شهرری موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات بین المللی ربوکاپ شد

راگانیوز-تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری موفق به کسب نایب قهرمانی ربات زیر دریایی خلیج فارس در مسابقات بین المللی ربوکاپ 2014 شد.

 

سرپرست تیم زیر دریایی و عضو هیات علمی واحد شهرری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این موفقیت در سایه تلاش شبانه روزی دانشجویان توانمند و حمایت های همه جانبه رییس دانشگاه شهرری انجام گرفت.

ˈسید علی صدر واقفیˈ اظهار داشت: مهمترین ماموریت ربات های زیردریایی شرکت کننده در این مسابقات مشاهدات و بازرسی، کشف اجساد و اجسام زیر آب و انتقال آنها به محل مشخص بود.

وی گفت: عکسبرداری از تصاویر زیر آب و ارسال به خارج، باز کردن صندوق و خارج کردن محموله، نمونه برداری از آب و اندازه گیری دما و فشار و ارسال آن به خارج از آب، پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما و انتقال آن بود که رباط تیم واحد شهرری موفق شد این ماموریت ها را انجام دهد.

عضو هیات علمی گروه مکانیک واحد شهرری در ادامه با بیان اینکه ساخت زیردریایی خلیج فارس که تمامی قسمت های آن به دست پرتلاش دانشجویان واحد انجام پذیرفته است افزود: این موفقیت و دستاورد مهم علمی و پژوهشی برگ زرین دیگری بر افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری است.

تیم زیردریایی خلیج فارس واحد شهرری متشکل از سجاد شهریاری، پیمان بخشنده نژاد، پیمان ولیخانلی، محمدعلی سیروس، احسان هاشمی و مرسده بیت اللهی که با نظارت و مشاوره علمی سیدعلی صدر واقفی در این مسابقات شرکت کردند.

لیگ روبات زیر دریایی تیمMRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست و تیم خلیج فارس از دانشگاه آزاد شهر ری مقام دوم و پرند از دانشگاه امیرکبیر مقام سوم را کسب کردند.

نهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در 24 لیگ با شرکت 388تیم داخلی و خارجی از 22 کشور در تهران برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.