آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دانش آموزان و اولیای مدارس شهر ری با عوامل سرطانزا آشنا شدند

راگانیوز- دوره آموزش آشنایی با سرطان و عوامل تشدید کننده و خطر آفرین این بیماری مهلک، برای دانش آموزان و اولیای مدارس شهر ری برگزار شد.

 

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری روز شنبه به ایرنا گفت: این جلسات آموزشی در راستای افزایش آگاهی اقشار مختلف جامعه در مورد بیماری سرطان و با همکاری مرکز پژوهش های دانشگاه تهران، برگزار شد.

مسلم خزایی اظهارداشت: این دورهای آموزشی که از 14 تا 17 اسفند ماه جاری برگزار شد، کادر آموزشی مدارس ناحیه یک و دو ، معلمان و دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی حضور داشتند.

وی بیان کرد: آشنایی در مورد انواع سرطان، عوامل تشدید کننده این بیماری، شناسایی عوامل خطرآفرین از مهمترین مسائلی بود که در این جلسات ، آموزش داده شد.

خزایی گفت: همچنین آموزش در خصوص تست های غربالگری به منظور شناسایی هرچه سریعتر و بهتر این بیماری از دیگر موضوعاتی بود که در این سلسله جلسات توسط کارشناسان و مربیان بهداشت این شبکه تدریس شد.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت ری افزود: این جلسات بطور جداگانه برای اولیای مدارس و دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه و با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و شبکه بهداشت شهرستان ری و همکاری مرکز پژوهش های دانشگاه تهران، برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.