آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

درعملیات تکریت کمرآمریکا ، رژیم صهیونیستی و داعش شکسته شد

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری با بیان اینکه فتح تکریت زادگاه صدام به مثابه فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود، اظهار داشت: در این عملیات بیش از 30 هزار نفر از ارتشیان عراقی و نیروهای مردمی شرکت داشتند و توانستند افزون بر یک هزار جنگجوی داعش و بعثی را به هلاکت رسانند.

وی ضمن آرزوی پاکسازی کامل کشور عراق از وجود اجانب دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاک این کشور مسلمان ، کسب این پیروزی بزرگ را به رزمندگان اسلام و مردم مسلمان عراق تبریک گفت و اظهارداشت: نیروهای عراقی پس از این عملیات با تمثال مبارک حضرت امام (ره) در خیابانهای تکریت رژه رفتند.

شاهچراغی در بخش دیگر از خطبه های خود به حضور اعضای شورای محترم خبرگان رهبری در دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این شورا هر شش ماه یکبار طبق قانون اساسی نشست برگزار می کند و در این جلسات اوضاع و احوال کشور و شرایط وجود رهبری را برای آینده کشور مورد بررسی قرار می دهد.

وی گفت: رهبر انقلاب نیز در دیدار اعضای شورا نسبت به ادامه مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده مطالب ارزشمندی بیان فرمودند و ضمن اظهارنگرانی از کشورهای مقابل جمهوری اسلامی ، تصمیمات استکبار را برای ادامه مسیر مذاکرات متزلزل و غیر قابل اعتماد عنوان کردند.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار اظهار داشتند آمریکا و دیگر شرکت کنندگان در مذاکرات هسته ای به گونه ای رفتار می کنند که ادامه روند به بن بست و شکست کشیده شود و این شکست را به گردن ایران بیاندازند، گفت: رهبری فرمودند جمهوری اسلامی ایران می داند چگونه رفتار کند و در دام آنان گرفتار نشود.

این گزارش حاکیست، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر ری طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن 22 اسفند و تاسیس بنیاد شهید و روز شهید، اظهارداشت: شهدا به ملت دینی ندارند بلکه این ما هستیم که امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی های شهدا می دانیم.

سردار محسن انصاری افزود: 37 سال از تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران می گذرد و همه شاهد هستیم این کشور با خون شهدای دوران انقلاب ، دفاع مقدس ، شهدای هسته ای و امروز نیز با خون شهدای مدافع حرم گلگون شده و آثار و برکات و دفاع از اسلام ناب و حریم ولایت تضمین کننده آرمان و اهداف معمار کبیر انقلاب است.

وی گفت: امروز جهان کفر یکپارچه در مقابل جهان اسلام قد علم کرده و از هرسو به دنبال ضربه زدن به کشورهای مسلمان، آزادیخواه و مستقل است و جمهوری اسلامی به عنوان سردمدار ملل آزاده جهان با دفاع از اسلام ناب و حضور در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی تاکنون توانسته یک تنه در مقابل زیاده خواهان مستکبر ایستادگی کند و این حاصل خونهای پاک شهیدان است.

وی گفت: باید جایگاه خانواده شهدا را پاس داشت و ضمن رفع مشکلات این یادگاران شهدا، آنان را در اشاعه فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان الگو مورد توجه قرار داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.